• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

آغاز اولین حراج سکه در سال جدید/ فروش از ساعت ۱۲ امروز

  • کد خبر : 37978
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
آغاز اولین حراج سکه در سال جدید/ فروش از ساعت ۱۲ امروز

اکو ایران: دهمین حراج سکه طلا امروز دوشنبه 7 فروردین 1403 برگزار می شود.

اخبار اقتصادی، این مزایده از طریق سامانه معاملات این مرکز به نشانی اینترنتی market.ice.ir انجام می شود و اموال موضوع مزایده دهم سکه تمام، نیم و ربع سکه بهار آزادی ضرب شده در دهمین دوره مزایده می باشد. 1385 از بانک مرکزی و بدون بسته بندی.

به گزارش اداره ارتباطات مرکز مبادلات طلای ایران، بر اساس دستورالعمل برگزاری حراج سکه طلا در سامانه مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران در تاریخ 19 اسفندماه در سایت رسمی (www.ice) منتشر شده است. ir)، دهمین دوره حراج سکه طلا روز دوشنبه 7 فروردین 1403 برگزار می شود.

این مزایده از طریق سامانه معاملاتی این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir انجام می شود و اموال موضوع مزایده دهم، سکه تمام بهار آزادی، نیم سکه و ربع سکه ضرب شده در سال 1385 توسط بانک مرکزی و بدون بسته بندی

حداکثر مبلغ سفارش و خرید برای هر متقاضی در مجموع 5 سکه می باشد. بنابراین، ممکن است 5 قطعه ربع سکه، یا 5 قطعه نیم سکه، یا 5 قطعه سکه کامل، یا ترکیبی از این سه، شامل سکه کامل، نیم سکه و ربع سکه و مجموع همه وجود داشته باشد. سه عدد با هم نباید بیشتر از 5 قطعه باشد.

جلسه حراج ساعت 12:00 و زمان ثبت سفارش از ساعت 12:00 الی 15:00 خواهد بود. زمان نظارت و اهدای جوایز از ساعت 15 الی 17 همان روز می باشد و نتیجه مزایده ساعت 17 اعلام می شود.

نحوه انجام حراج با ثبت و واگذاری سفارشات بر اساس اولویت قیمت – زمانی انجام می شود.

لازم به ذکر است پرداخت تراکنش با استفاده از کارت هدیه، کارت بانکی، کارت اعتباری مرابحه و کارت بانکی بدون شماره شبا ممنوع بوده و مسئولیت عدم استرداد وجه بر عهده متقاضی می باشد.

شایان ذکر است فرآیند بازپرداخت کیف پول برای واریزها از حساب های بانک ملی ایران در همان روز و برای سایر بانک ها ظرف مدت 48 ساعت انجام می شود.

متقاضیان برای دریافت سکه به جدول زمانی منتشر شده در سایت رسمی مرکز مبادلات توجه کنند. در پایان لازم به ذکر است متقاضیان شرکت در حراج سکه طلا سامانه معاملات مرکز مبادلات ایران می توانند در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز ثبت نام و احراز هویت کنند.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37978

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.