• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
1

آخرین وضعیت پرونده «شرکت کوروش»؛ اعلام وضعیت قرمز توسط پلیس اینترپل فراجا

  • کد خبر : 37136
  • ۰۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
آخرین وضعیت پرونده «شرکت کوروش»؛  اعلام وضعیت قرمز توسط پلیس اینترپل فراجا

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: پرونده شرکت کروش همچنان مفتوح است، 48 ساعت دیگر آخرین وضعیت پرونده را پیگیری می کردم، این موضوع به صورت جدی در حال بررسی است.

اخبار اقتصادی، امروز 13 فروردین سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در حاشیه نشست ستاد نظم و امنیت نوروز 1403 با جمعی از خبرنگاران اظهار داشت: در راستای بازدید و کنترل انجام شده است. فرماندهی انتظامی امروز در خدمت فرماندهی انتظامی استان هستیم و طرح ها، اقدامات و برنامه هایی که برای ایام نوروز بررسی می کنیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه مازندران یکی از استان های گردشگری پسند است، تصریح کرد: برنامه ریزی های گسترده ای برای اسکان، امنیت و آرامش مسافران در استان انجام شده و شاهد حضور موثر در استان بوده ایم. استان

رحیمی گفت: گزارش ها حاکی از آن است که سال خوبی در استان آغاز شده است به طوری که در حوزه کاهش 17 درصدی سرقت و کشف مجرمان و سارقان شاهد افزایش 70 درصدی برخوردها بوده ایم.

وی در ادامه بیان کرد: تا روز گذشته بیش از 2 میلیون خودرو وارد استان شده و شاهد کاهش تصادفات و کاهش 65 درصدی فوتی بوده ایم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا تصریح کرد: پس از پایان ماه مبارک رمضان برنامه ریزی عید سعید فطر در استان مازندران را در دستور کار قرار دادیم.

وی همچنین با اعلام اینکه قرارگاه پلیس امنیت اقتصادی تحت عنوان قرارگاه امین به موازات سایر حوزه ها فعالیت خود را آغاز کرده است، درباره قرارگاه امین نیز گفت: این قرارگاه با احتکار، قاچاق کالا، خودروهای مسروقه و برخورد با اخلال گران برخورد می کند. . در نظام اقتصادی و مقابله با زمین خواری که این روزها رونق گرفته و مبارزه با پولشویی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: صدها پرونده در همین مدت در سراسر کشور توسط قرارگاه امین در مرکز و در تمام ولایات تشکیل شده است، همانطور که امنیت یک روز مرخصی نمی گیرد، کار مبارزه با مفسدان اقتصادی هم نمی گیرد. یک روز تعطیل و کار به طور جدی ادامه دارد.”

پرونده کروش شرکت مفتوح است

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا درباره آخرین وضعیت کوروش شرکت اظهار داشت: پرونده کوروش شرکت مفتوح است، یکی از مواردی که در حال بررسی آن هستیم بی توجهی برخی از بانک ها، بخش هایی است که مسائل پول را کنترل می کردند. پولشویی و افرادی که متعاقباً در ترکیه بودند، پس از گذشت 33 روز از دستگیری و تسلیم در سفارت، گذرنامه رسمی و قانونی دریافت کردند و ترکیه را ترک کردند و جمع آوری اموال منقول و غیرمنقول در حال انجام است.

رحیمی تصریح کرد: آخرین وضعیت پرونده را در 48 ساعت پیگیری می کردم، این موضوع به طور جدی در حال بررسی است. وی با اعلام اینکه با جدیت پیگیر این پرونده هستیم، افزود: با پیگیری های خوب پلیس اینترپل، اخطاریه قرمزی مطرح شد که امیدواریم به نتیجه برسد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37136

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.