به گزارش اخبار اقتصادی، از روزی که فروچیو لامبورگینی قصد شکست فراری را داشت تا امروز که شرکتش زیر چتر فولکس واگن قرار گرفت، لامبو به قانون نانوشته آن احترام گذاشته است. فرقی نمی کند که لامبو در پیست باشد یا در یک پست رسانه های اجتماعی. Lambo باید توجه همه را جلب کند.

لامبورگینی جدید که پیش نمایشی از محصولی است که قرار است در آینده عرضه شود، لانچر نام دارد. سال ها پیش BMW مدل طراحی x6 را معرفی کرد ماشین تبدیل شده ترکیب x6 یک شاسی بلند با عناصر a ماشین ورزش بود و حالا لامبو این ترکیب محبوب را به اوج رسانده است. اغراق نیست اگر بگوییم لانچر در هیچ کلاسی نمی گنجد و سازنده کلاس جدیدی است. ساختارشکنی لانزاروته به اینجا ختم نمی شود. موتورهای بنزینی عظیم و صداهای وحشتناک بخشی جدایی ناپذیر از محصولات لامبورگینی هستند، اما لانزاروته از موتورهای تمام الکتریکی بی صدا استفاده می کند. طبق شایعات، قدرت لانچر به 1340 اسب بخار خواهد رسید. البته این اعداد در دنیای خودروهای برقی اعداد فرد محسوب نمی شوند. طبق برنامه ریزی لامبورگینی تا سال 2024 تمامی محصولات این شرکت هیبریدی خواهند بود و در سال 2028 نسخه تولیدی لانچر به عنوان اولین لامبورگینی تمام برقی روانه بازار خواهد شد.

img-3952-64e0d984e6f0b

مطمئناً طرفداران سنتی این برند با این اخبار خونین و این سبک طراحی خونین گریه خواهند کرد و لانچر را یک وصله ناراحت کننده برای خانواده لامبورگینی می دانند، اما حقیقت این است که شناگران جدید بیشتر شده اند و دیدگاه های آنها متفاوت است.

lamborghini-launcher-concept38-64df95d7cce8c

طرفداران سنتی لامبو در جشنواره‌های سرعت و در جاده‌های پشت سر به چرخش می‌پرداختند، اما این تازه‌واردها با لامبورگینی‌های خود در ترافیک خیابانی و رسانه‌های اجتماعی سرگردان هستند. در واقع لامبورگینی مشتریان جدید خود را به خوبی می شناسد و بهترین راه حل ممکن را با Lanzarote به آنها ارائه کرده است.

lamborghini-launcher-concept42-64df95d975d08