• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4

کمبود اتوبوس برای بازگشت زائران از اربعین را برطرف می کنیم

  • کد خبر : 43251
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
کمبود اتوبوس برای بازگشت زائران از اربعین را برطرف می کنیم

به گزارش اخبار اقتصادی، فرزانه صادق با بیان اینکه تردد زائران در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه روان است و تمام تلاش وزارت راه و شهرسازی و سایر نهادهای مرتبط بر این است که در سال آینده به زائران خدمت رسانی کنند، گفت: حل این مشکلات برای تسهیل تردد زائران.

وی با اشاره به کمبود اتوبوس در مرزهای کشور ادامه داد: با توجه به موج بازگشت زائران از زیارت به عتبات عالیات گزارش شده است که اتوبوس در برخی از مرزهای 8 گانه مفقود است و برای سال آینده نیز این مشکل وجود دارد. به گونه ای برنامه ریزی شده است که ناوگان به شهرهای مرزی فشار نیاورد.

وی افزود: با وزرای نفت، صامت و معاون اول رئیس جمهور تفاهم شد تا وسایل حمل و نقل روزهای پایانی سفر فراهم شود تا زائران با مشکل مواجه نشوند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: شرایط تردد و خدمات رسانی به زائران در مرزهای خوزستان خوب است و البته باید خدمات بیشتری به زائران ارائه شود و این مسیر در سال های آینده با کمک دولت و دولت ادامه خواهد داشت. مجلس».

صادق همچنین اظهار داشت: محور 4 خطه اهواز – خرمشهر به منظور کاهش تصادفات رانندگی در این مسیر و تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی از اولویت های وزارت راه و شهرسازی است.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=43251

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.