• امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
1

کف کانال نزول دلار کجاست؟ / روزهای حساس بازار ارز

  • کد خبر : 38482
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
کف کانال نزول دلار کجاست؟ / روزهای حساس بازار ارز

به گفته معامله گران فنی، کف کانال نزولی قیمت دلار در محدوده 61 هزار و 200 تومان قرار دارد. همچنین از نظر فنی، بازار به نقاط حساس خود رسیده است و معاملات دو روز ابتدایی هفته برای بازار حائز اهمیت خواهد بود.

کاهش سریالی قیمت دلار که از ابتدای هفته گذشته آغاز شده بود به پایان هفته رسید و قیمت دلار کانال دیگری را از دست داد. قیمت دلار هرات روز پنجشنبه از 63 هزار تومان آغاز شد و تا 62 هزار تومان به انتهای کانال رسید و این سطح حفظ شد. قیمت دلار هرات روز پنجشنبه خط حمایتی مهم 62 هزار و 800 تومانی را از دست داد و باعث کاهش بیشتر قیمت شد.

قیمت درهم روز پنجشنبه با قیمت 17 هزار و 260 تومان آغاز شد و با افت 17 هزار و 120 تومانی به پایان رسید. قیمت برآوردی به دلار از درهم 62800 تومان محاسبه شده است. به گفته تحلیلگران، روند نزولی درهم 17 هزار تومان است و در صورت از دست دادن آن، فشار فروش در بازار افزایش می یابد.

قیمت تتر در پایان هفته در کانال 63 هزار تومان تثبیت شد و به انتهای این کانال رسید. اگر قیمت تتر این سطح حمایتی را از دست بدهد، ممکن است به انتهای کانال 62 هزار تومانی سقوط کند. شکاف بین قیمت تتر و دلار هرات همچنان یک کانال است.

به گفته معامله گران فنی، تا زمانی که قیمت دلار هرات زیر خط مقاومتی 62 هزار و 800 تومان باقی بماند، روند نزولی ادامه خواهد داشت و قیمت به سمت انتهای کانال نزولی یعنی 61 هزار و 200 تومان حرکت می کند. قیمت 62 هزار و 800 تومان مرز صعود و نزول بازار است. سکه 41 میلیون و 900 هزار تومانی نیز برای تایید ادامه روند کاهشی حمایتی حائز اهمیت است.

همچنین از نظر فنی بازار به نقاط حساس خود رسیده است و معاملات دو روز ابتدایی هفته برای بازار حائز اهمیت خواهد بود.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=38482

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.