به گزارش اخبار اقتصادی، شرکت تراکتورسازی ایران (تایرا) با توجه به افزایش بخشی از فروش داخلی و صادراتی و افزایش نرخ فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل، سود عملیاتی خود را افزایش داده است.

شرکت سایپادیزل (خکاوه) از فروش 150 دستگاه کامیون کشنده KX520 به شرکت کشتیرانی به مبلغ 750 هزار میلیون تومان خبر داد.

بانک دی اعلام کرد که قصد دارد املاک مازاد را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

شرکت کشتیرانی دریای خزر (هخزار) علت افزایش سود عملیاتی در دوره منتهی به خرداد 1402 نسبت به مدت مشابه سال قبل را در حجم معاملات شرکت، تغییر موثر پرتفوی شرکت و کنترل قیمت تمام شده و هزینه های عملیاتی

شرکت کشتیرانی (هخشتی) از خرید 150 دستگاه جرثقیل دانگ فنگ از سایپادیزل برای تجهیز ناوگان حمل و نقل زمینی و تکمیل زنجیره ارزش گروه کشتیرانی خبر داد.

شرکت گروه بهمن (خبهمن) بیان کرد: یک میلیارد سهم گروه بهمن از سبد سرمایه گذاری مانا نوین جایگزین پشتوانه یک سهم گروه بهمن از سبد ابریشم پویا و کارآمد شده است.

با این حال شرکت بیمه میهن از امضای تفاهم نامه ای برای ارائه خدمات جامع بیمه ای با وزارت کشور در تمامی رشته های بیمه ای خبر داد.

شرکت تابان نیرو سپاهان (تابا) نیز در مناقصه خدمات بازرسی و مشاوره فنی منطقه شرکت می کند. فولاد صبا به عنوان برنده اعلام شد.

شرکت بهساز کاشانه تهران (شب ساز) از واگذاری یک واحد مسکونی از پروژه لطیفی تهران از طریق مزایده خبر داد.

جامعه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری دلایل تغییر کاربری را روشن کرد. این شرکت با توجه به افزایش سود سهام شرکت های سرمایه دار و همچنین در زمان برگزاری مجمع خارک نسبت به دوره مالی مشابه سال قبل 37 درصد افزایش سود عملیاتی را برای دوره 3 ماهه منتهی به خرداد 1402 اعلام کرده است. . شرکت پتروشیمی نسبت به سال گذشته.

شرکت مهندسی مرات پولاد (تپولا) از قرارداد همکاری و مشارکت در کارگاه ساختمانی ساخت تجهیزات فلزی با شرکت سازه صنعت متالورژی پایه فارس مطلع.

شرکت لیزینگ رازی اعلام کرده است که افزایش سرمایه از 6 میلیارد تومان به 30 میلیارد تومان از دستور کار خارج و افزایش سرمایه جدید از 6 میلیارد تومان به 150 میلیارد تومان تصویب شده است. همچنین دلایل عدم انجام افزایش سرمایه پیشنهادی در سال 1401 توسط این شرکت تغییر سهامدار اکثریت و سیاست های سهامدار اکثریت جدید در توسعه فعالیت های شرکت بوده است.