در سامانه کدال، پتروشیمی پردیس اعلام کرد فاز 3 این مجتمع در مدار تولید قرار دارد.

شرکت ایرکا پارت صنعت اعلام کرد با تعدیل قیمت های جدید فروش شرکت ساپکو قیمت مجموعه ماژول پمپ آب و روغن به طور متوسط ​​11 درصد افزایش یافته است که در نتیجه تعدیل قیمت فروش برابر با 103 شده است. میلیارد ریال تا پایان بهمن ماه. محاسبه و ثبت شده است که در فعالیت ماهانه بهمن 1401 منعکس شده است.

شرکت فروسیلیس خمین از افزایش نرخ فروسیلیس 10-60 (محصول اصلی) خبر داد.

همچنین شرکت صنعت فروآلیاژ ایران از افزایش حدود 28 درصدی نرخ فروش فروسیلیس 10-60 (محصول اصلی) خبر داده است.

شرکت کود شیمیایی اوره لردگان از آغاز عملیات تولید به دلیل اتصال گاز خوراک و سوخت ورودی به مجتمع خبر داد.

ولی سازمان خصوصی سازی 6.22 درصد از سهام صنایع پتروشیمی خلیج فارس را در نظر می گیرد فارس به فروش سهام شرکت ملی صنایع پتروشیمی در تاریخ چهارم شنبه 3 اسفند ماه به قیمت پایه هر سهم 75 تومان.

شرکت پتروشیمی پارس همچنین اعلام کرد پیرو سیاست های جدید دولت و بانک مرکزی در خصوص عرضه ارز شرکت های پتروشیمی در بازار ارز و طلا، به اطلاع صرافی شرکت های پتروشیمی به عنوان عرضه کننده ارزهای صادراتی و متقاضیان ارزهای مذکور می رساند. (عمدتاً بانک ها و صرافی ها). بانک های مجاز) با حضور در جدول دوم بازار فوق و به جای اعمال نرخ ثابت 285000 ریال به ازای هر دلار، قیمت ارزها به صورت روزانه بر اساس میزان عرضه و تقاضا در بازار مذکور تعیین و معامله می شود.

بانک قرض الحسنه رسالت همچنین اعلام کرد: با توجه به نتیجه نگرفتن قرارداد با برنده مزایده فروش ملک باهنر کرمان که چند سالی است به صورت اقساطی به فروش می رسید، مراتب از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی می شود. به محض نهایی شدن

شرکت گروه دارویی برکات تا 10 درصد از سهام بیوسان فارمد را از طریق مزایده به فروش می رساند.

شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه کنفرانس اطلاع رسانی برگزار کرد، در این همایش سوالی مطرح نشد. اما این شرکت اعلام کرد که در شرف انعقاد قرارداد توسعه فاز 3 و 4 مجتمع مس سرچشمه است.

شرکت سیمرغ در خصوص شکایت با بانک تجارت و پرداخت چندین فقره سفته به مبلغ 165 میلیون ریال تصریح کرد.

شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان اظهار داشت که با توجه به پذیرش این شرکت در تبادل اوراق بهادار تهران، نماد معاملاتی این شرکت از بازار دوم OTC ایران به بازار دوم بورس اوراق بهادار اسناد مهم، اسناد ارزشمند به تهران منتقل می شود.

اما در خصوص اعلام دعوت به مجامع، نمادهای نیان، وتجارت، ومشان و کچینی سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند.

نمادهای چدان، آذر و شیراز از ثبت افزایش سرمایه خود خبر دادند. همچنین افزایش سرمایه 194 درصدی شیران از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مورد تایید حسابرس قرار گرفت.