• امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

چشمک‌ فدرال رزرو به‌ سکه‌بازان/ پیش‌بینی قیمت سکه از ۳ جناح

  • کد خبر : 38684
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳
چشمک‌ فدرال رزرو به‌ سکه‌بازان/ پیش‌بینی قیمت سکه از ۳ جناح

در حال حاضر برخی از معامله گران ارز با اشاره به نوسانات جهانی طلا، انتظار دارند امروز ارز افزایش یابد، اما برخی دیگر معتقدند در صورت کاهش قیمت دلار و تتر امروز، این اتفاق ممکن است تاثیر طلای جهانی را بر این ارز تعدیل کند.

اخبار اقتصادی، قیمت ارز روز چهارشنبه ۴۲ میلیون باز شد و ۴۱.۵ میلیون تومان بسته شد. قیمت طلای مذاب به 14 میلیون و 775 هزار تومان کاهش یافت و در 14 میلیون و 820 هزار تومان بسته شد.

در معاملات پس زمینه، بیشتر نگاه ها به کنفرانس مطبوعاتی فدرال رزرو بود. از این حیث، نشست خبری جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، شب گذشته برگزار شد و وی به سوالات خبرنگاران درباره سیاست بانک مرکزی آمریکا پاسخ داد.

در این جلسه پاول تاکید کرد که قصد افزایش نرخ بهره را ندارد و آن را در 5.50 درصد ثابت نگه داشته است.

بررسی ها نشان می دهد که اونس طلا در واکنش به ثابت ماندن نرخ بهره و افزایش آن به 2326 دلار، جهش قابل توجهی را ثبت کرد. البته این فلز گرانبهای داخلی در زمان نگارش این مقاله حدود 2320 دلار معامله می شد که نسبت به روز گذشته 37 دلار افزایش داشته است.

پیش بینی قیمت سکه امروز 13 اردیبهشت

در شرایط فعلی برخی از معامله گران سکه معتقدند افزایش قیمت طلا امروز ممکن است بر تراز صعودی بازار سکه تاثیر بگذارد.

با این حال، برخی دیگر گفتند که بازار در اخبار است و اگر تتر و دلار در معاملات روز پنجشنبه کاهش یابد، این می تواند تا حدودی تاثیر طلای جهانی را بر این ارز تعدیل کند.

در مجموع امروز مرز 41 میلیون و 800 هزار تومان برای ارز مهم است که در صورت حفظ آن احتمال ورود این فلز گرانبهای ملی به کانال 42 میلیون تومان وجود دارد. در غیر این صورت در صورت از بین رفتن این حد، در مرحله اول امکان برداشت تا وسط کانال 41 میلیون تومان و در مرحله دوم به انتهای کانال مذکور وجود دارد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=38684

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.