• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
5

پیش بینی قیمت سکه امروز 14 فروردین 1403

  • کد خبر : 37499
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
پیش بینی قیمت سکه امروز 14 فروردین 1403

اکوایران: در حال حاضر جمعی از معامله گران با اشاره به نرخ ارز جهانی و نوسانات طلا در چند وقت اخیر می گویند احتمالا سکه داران امروز مسیر چند روز اخیر را دنبال خواهند کرد.

اخبار اقتصادی، نگاهی به نمودار واحد پول امامی در دو هفته اخیر حکایت از صعود این فلز گرانبهای ملی دارد. بر این اساس و همانطور که در سایت اتحادیه طلا و جواهر منتشر شده است، سکه امامی در تاریخ 7 اسفند 1302 به مبلغ 38 میلیون و 750 هزار تومب معامله شد که با آغاز سال جدید، سرعت صعودی آن افزایش یافت. در حال حاضر به 38 میلیون و 800 هزار تومان رسیده است.

در حال حاضر جمعی از معامله گران با اشاره به نوسانات جهانی طلا و نرخ ارز در چند وقت اخیر می گویند که معامله گران امروز ارز احتمالاً مسیر چند روز گذشته را دنبال خواهند کرد.

همچنین برخی دیگر معتقدند زمانی که اکثر بازارها پس از تعطیلات نوروزی شروع به فعالیت کنند، احتمالاً سطح تقاضا تا حدودی افزایش خواهد یافت. اما برخی دیگر نظر متفاوتی دارند و معتقدند ارز در تعطیلات رشد چشمگیری را به ثبت رساند و امروز با دخالت بازارساز مرکزی اصلاح خواهد شد.

به گفته کارشناسان فنی، ارز فعلی مرز روانی 40 میلیون تومانی دارد اما مرز 39 میلیون و 500 هزار تومان برای ارز مهم است. برخی فعالان بازار می گویند در صورت خروج ارز از این مرز، احتمال سقوط به انتهای کانال 39 میلیون تومانی وجود دارد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37499

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.