به گزارش اخبار اقتصادی، رابرت کیوساکی، تاجر، سرمایه گذار معروف و نویسنده کتاب محبوب «پدر پولدار پدر بی پول» پستی در مورد بیت کوین منتشر کرده است که در آن پیش بینی حیرت انگیزی در مورد جهت گیری قیمت بیت کوین انجام داده است. آینده ی نزدیک. .

او به چند دلیل اشاره می کند که چرا «طلای دیجیتال» می تواند ابتدا تا 100 هزار دلار و سپس به یک میلیون دلار در هر سکه برسد!

به گفته کیوساکی، مشکلاتی وجود دارد که می تواند بیت کوین را بالا ببرد.

کیوساکی، سرمایه‌گذار و نویسنده غیرداستانی، همچنان از طلا، نقره و بیت کوین (طلای دیجیتال) که به اعتقاد او دارایی‌های مهمی هستند، تمجید می‌کند. او گفت که انتظار دارد بیت کوین در آینده نزدیک به سطح 100000 دلار برسد.

دلیل آن «پول مردم» بودن آن است، در حالی که طلا و نقره «پول خدا» است. کیوساکی معتقد است که این شرایط می تواند به صعود بیت کوین به 100000 دلار کمک کند، به خصوص اگر بازار سهام و اوراق قرضه سقوط کند. این یک فاکتور بزرگ برای طلا و نقره نیز خواهد بود.

با این حال، او همچنین معتقد است که تنها اخبار بد می تواند بیت کوین را به مرز 1 میلیون دلار برساند.

او معتقد است که این احتمال محقق خواهد شد. اگر نه تنها بازارهای سهام و اوراق قرضه، بلکه کل اقتصاد جهان همراه با آنها سقوط کند، وضعیت بسیار بدتر خواهد بود. در این صورت، توییت کیوساکی می گوید، طلا به 75000 دلار در هر اونس و نقره به 60000 دلار خواهد رسید.

به گفته کیوساکی، ارز دیجیتال پرچمدار بیت کوین در این مورد کمتر از یک میلیون دلار ارزش نخواهد داشت.

اوایل تابستان امسال، کیوساکی دلیل دیگری را ذکر کرد که انتظار دارد بیت کوین سر به فلک بکشد، اجلاس سران بریکس در آفریقای جنوبی در 22 اوت. در آنجا، نمایندگان این کشور در مورد ایجاد یک ارز جهانی جدید برای تجارت بر اساس طلایی که کیوساکی دوست دارد، بحث خواهند کرد.

او معتقد است که این احتمالاً منجر به “دلارزدایی” جهان خواهد شد، زیرا ارز جدید توسط بیش از 40 کشور پذیرفته خواهد شد، به این معنی که تریلیون ها دلار آمریکا به طور ناخواسته به ایالات متحده باز خواهد گشت.

نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر» طلا و نقره را می ستاید

رابرت کیوساکی در توییت های خود که اوایل این هفته منتشر کرد، توجه ویژه ای به طلا و نقره داشت و این فلزات گرانبها را سرمایه گذاری های بلندمدت نامید. او در حالی که طلا و نقره را ستایش می کرد، کلمه ای در مورد بیت کوین نگفت و باعث شد نظر نویسندگان درباره بیت کوین و به طور کلی ارزهای دیجیتال به او یادآوری کنند. با این حال، کیوساکی آن نظرات را بی پاسخ گذاشت.

او در حساب کاربری خود در توییتر (X) نوشت: «خدا طلا و نقره را روی زمین گذاشت. این فلزات «قدرت جادویی، معنوی و اسرارآمیز» دارند. وی سپس با بیان اینکه طلا انرژی مالی را ذخیره کرده است، ادامه داد: طلا انرژی مالی را در خود ذخیره کرده است و به همین دلیل است که قرن ها مردم برای آن جستجو، خرید و جنگیده اند. طلا ثروت، خوش شانسی و بدشانسی را جذب می کند. خداوند از نظر مالی به شما برکت دهد.»