به گزارش اخبار اقتصادی، ارزش بازار بورس اوراق بهادار تهران در این روز به عدد 6574 همتی رسید ارزش معامله در محدوده 7900 میلیارد تومان بود. نمادها فولاد; فملی و فارس از جمله تأثیرگذاران بزرگ بازار بودند. گروه خودرو با ارزش معاملاتی بیش از 927 میلیارد تومان در رتبه اول و پس از آن گروه ها قرار گرفت فلزات اساسی و فرآورده های نفتی با ارزش معاملاتی 567 و 472 میلیارد تومان در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

روزنامه

خبرگزاری ایرنا نوشت: نمایندگان مجلس دولت را مکلف کردند از ابتدای سال 1402 تنها برای خرید واحدهای صندوق سرمایه گذاری برای تولد هر فرزند 22 میلیون ریال هزینه کند. تبادل به نام کودک اختصاص دهید.

خبرگزاری ایسنا در میانه روز و از جلسه رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی وی با اسلامی نوشت که دو طرف در مورد باقی مانده مسائل پادمانی و حل یکی دو موضوع به توافق کلی نزدیک شده اند و با تیتر ایران و آژانس به توافق کلی نزدیک شده اند، مطالب خود را در سایت.

تبادل اسناد مهم، اسناد ارزشمند تهران امروز درگیر سه خبر بود که نویسنده آن حضور رئیس جمهور بود آژانس بین المللی انرژی اتمی تهران را زیر نظر داشت و تمام جلسات و مصاحبه ها را زیر نظر داشت. در رتبه بعدی (با اختلاف زیاد) نگاهی اجمالی به گروهی از خودروها داشت.

گروهی که وزارت حراست اعلام کرده است محصولات این مجموعه در طرح پیش فروش بزرگ با لیست انتظار در سامانه یکپارچه خودرویی به فروش می رسد.

خبر سوم اینکه بازار نقا هرچند کوتاه اما نیم نگاهی به سفر رئیس جمهور به بوشهر داشت. سفری که با افزایش تولید 50 میلیون مترمکعبی گاز در رسانه ها منتشر شد.

وسط بازار با اینکه خبری از نتیجه دیدار ایران با رئیس آژانس نبود. گرایش بازار سرمایه به سمت گروه خودرویی و بانکی بود.

بررسی فنی شاخص بورس اوراق بهادار تهران

در جریان معاملات امروز، شاخص بورس تهران در پایان هفته قبل به نزول خود ادامه داد و به سمت نزول حرکت کرد تا اینکه شاخص بازار سرمایه بیش از 31 هزار واحد افت کرد. گروه خودرویی و بانکی در نیمی از بازار با استقبال مواجه شدند اما در سایر گروه ها وضعیت منفی بود.

اما با افت 31 هزار واحدی نماگر بازار، این شاخص به محدوده کانال یک میلیون و 700 هزار واحدی رسید.

شاخص هم وزن با افت 4 میلیون و 880 هزار واحدی به آرامی از مقاومت مرداد 1398 فاصله می گیرد و امید برای بازگشت به اعداد بالاتر کم رنگ می شود.

همان وزن