• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3

پیام مهم مشاور رئیس جمهور به فعالان بازار سرمایه

  • کد خبر : 42479
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸
پیام مهم مشاور رئیس جمهور به فعالان بازار سرمایه

به گزارش اخبار اقتصادی، در این پیام آمده است:

با سلام و احترام خدمت فعالین بازار سرمایه

مشکلات بازار سرمایه در سال های اخیر را همه می دانید. شما از وضعیت فعلی بازار و اتفاقات روزهای اخیر مطلع هستید. وظیفه همه ما کمک به حفظ جایگاه و رشد بازار سرمایه و کمک به دولت محترم است.

تا روز شنبه 22 مرداد 1403 کوچکترین دخالتی در شرایط فعلی بازار نداشتم و با هیچ یک از اعضا و نهادهای دولت جدید در مورد مردم و مشکلات بازار صحبتی نداشتم.

صبح روز شنبه مدیریت سازمان از من و چند تن دیگر از فعالان بازار و مدیران سابق سازمان دعوت کرد تا در مورد وضعیت موجود و اقداماتی که از فردا باید انجام شود نظر مشورتی بدهیم و همینطور شد.

همچنین پس از آن جلسه گزارش کوتاهی از وضعیت موجود بازار تهیه و به مقامات ارشد دولت چهاردهم ارائه کردم و توجه آنها را به وضعیت نامناسب کنونی جلب کردم.

از تمامی سرمایه گذاران و فعالان بازار سرمایه تقاضا دارم با در نظر گرفتن اختلاف نظرها و مسائل موجود به هر نحوی که صلاح می دانند در حفظ آرامش بازار کمک کنند. مهمترین ابزار در این زمینه نادیده گرفتن شایعات و اخبار جعلی است که با اغراض مختلف منتشر می شود. بدون شک دولت جناب آقای دکتر مزیکیان به برنامه هایی که ارائه کرده پایبند بوده و علیرغم هر شرایط محیطی آنها را دنبال خواهد کرد.

خالصانه

حسین عبده تبریزی

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=42479

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.