• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
5

پشت وعده مدیران خودرو به مشتریان

  • کد خبر : 36710
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
پشت وعده مدیران خودرو به مشتریان

اخبار اقتصادی به نقل از ایرنا، تاخیر در تحویل خودروها رویه ای است به خودروسازان شده است، اما هنوز هیچ نهادی نتوانسته است خودروسازان را در قبال این تخلفات پاسخگو کند. از سوی دیگر با مشتریانی مواجه هستیم که مدت هاست وجوه خود را به حساب خودروسازان واریز می کنند اما در مقابل با رفتار بد خودروسازان مواجه می شوند.

در همین زمینه، مشتریان مدیران خودرو آنها با گلایه از وعده های دروغین این شرکت می گویند مونتاژکننده خودرو در حین ثبت نام، قبل از رسیدگی به پرونده و دریافت مدارک، 60 درصد قیمت خودرو را از متقاضیان دریافت می کند و سپس عمدا مراحل تکمیل مدارک را تا تایید پرونده طولانی می کند. .

این مشتریان ادعا می کنند که خودروی فونیکس FX را در دسامبر سال جاری ثبت نام کرده اند. در زمان ثبت نام و بر اساس قرارداد خریدار و شرکت مدیریت خودرو، خودرو گفته شده باید ظرف مدت 45 روز تحویل داده شود، اما اکنون با گذشت سه ماه از ثبت نام، این شرکت اعلام کرده است که خودرو را تحویل خواهد داد. . در تیرماه سال آینده

این خودروساز در زمان ثبت نام 1.3 میلیارد تومان بابت خرید خودرو دریافت کرده است. اما او به هیچ وجه حاضر به پاسخگویی به درخواست کنندگان برای تحویل به موقع نیست. نکته جالب اینجاست که مدیران خودرو اعلام کرده اند خودروهایی که تابستان آینده با تاخیر چند ماهه تحویل مشتریان می شود با مدل سال 1402 تحویل خواهند شد که این امر باعث کاهش قیمت خودرو برای مشتریان می شود.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=36710

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.