• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4

پشت صحنه وام 300 میلیونی بانک ملی

  • کد خبر : 29950
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷
پشت صحنه وام 300 میلیونی بانک ملی

وام 300 میلیونی بانک ملی در قالب برنامه مهربانی، نام و ظاهر زیبایی دارد، اما اگر نزدیک شویم و شرایط بازپرداخت وام را بررسی کنیم، وضعیت فرق می کند، بانک ملی در شهر خود در کارتل ها اعلام کرد که تا سقف 300 میلیون وام با کارمزد 4 درصد پرداخت خواهد کرد. شعار تبلیغاتی جذابی هم انتخاب کرده اند که می گوید: «سقف مهربانی بالاست».

اگر ماجرا را دنبال کنید و به سایت بانک ملی مراجعه کنید، نوشته اند که پرداخت وام 300 میلیونی یکی از طرح های جدید است و متقاضیان می توانند در کمترین زمان ممکن وام دریافت کنند. بانک ملی در بخشی دیگر از اطلاعیه خود به کسانی که در این بانک حساب ندارند مژده داد که با استفاده از اپلیکیشن موبایل بانک بام می توانند با یک فلش دو علامت زده و حساب باز کنند و این امکان را پیدا کنند. با استفاده از نصب 300 میلیون.

وام 300 میلیونی بانک ملی البته وسوسه انگیز است، اما حداقل از نزدیک به آن زیبایی که در بیلبوردهای شهری و تبلیغات محیطی به چشم می خورد، نیست.

وام 300 میلیونی منحصر به بانک ملی نیست

وام 300 میلیونی فقط برای بانک ملی پرداخت نشده است. بانک مرکزی اردیبهشت امسال از افزایش سقف وام های قابل پرداخت در قالب اعتبار قرض الحسنه خبر داد. این رقم قبلا 200 میلیون تومان بود و با 100 میلیون افزایش به 300 میلیون تومان رسید. در ضمن از نقش حرف الف قبل از 300 میلیون هم نباید غافل شد.

وام 300 میلیونی بانک ملی یکی از انواع تسهیلات قرض الحسنه است اما لزوماً به معنای پرداخت 300 میلیون به همه متقاضیان نیست. وجود کلمه سقف در تبلیغات محیطی و شهری به این معناست که متقاضیان می توانند حداکثر 300 میلیون وام بگیرند اما به بسیاری رقم کمتری تعلق می گیرد.

اعتبار 300 میلیونی به بانک های مهر ایران و رسالت اختصاص یافته است زیرا هر دو بانک تخصصی قرض الحسنه هستند اما سایر بانک ها نیز می توانند به تنهایی در پرداخت اعتبارات قرض الحسنه مشارکت داشته باشند. اراده و بر اساس منافع آنها.

خطوط اعتباری کرزاد الحسنه علاوه بر بانک ملی دو بانک تخصصی، در فهرست خدمات بانک های آینده، بانک سینا، بانک تجارت، بانک پارسیان و سایر بانک های کشور قابل مشاهده است. وام ازدواج معروف ترین نوع وام است.

سود وام های بانکی به طور معمول با نرخ 23 درصد محاسبه می شود، اما مشمولان تسهیلات قرض الحسنه از پرداخت سود معاف هستند و باید اقساط ماهانه خود را به بانک بازپرداخت کنند که چیزی به نام کارمزد 4 درصد است. خطوط وام قرض الحسنه به دلیل کارمزد کم، اقساط کم و مقدار اندک پولی که در پایان قرارداد به بانک بازگردانده می شود، پرطرفدار و مورد تقاضا است.

بازپرداخت وام قرض الحسنه به سپرده های مردم در صندوق های قرض الحسنه بستگی دارد، اما به دلیل اینکه سودی به صندوق های قرض الحسنه تعلق نمی گیرد، محبوبیت آن کاهش یافته و موجودی آن در سال های اخیر روند نزولی به خود گرفته است. . سال ها.

اقساط 300 میلیونی وام می تواند ترسناک باشد

پرداخت تسهیلات توسط بانک ها از منابع مشخص انجام می شود. منابع مورد نیاز برای وام 300 میلیونی بانک ملی که الان می دانیم اساساً همان وام قرض الحسنه است، از محل صندوق های قرض الحسنه تامین خواهد شد. به همین دلیل فقط شامل افرادی می شود که بر حسب نیازشان در یک بازه زمانی پول خود را در بانک واریز می کنند.

مبلغ وام پرداختی به هر فرد علاوه بر مدت انتظار به میزان سپرده در بانک بستگی دارد. مدت زمان سپرده گذاری برای دریافت وام 300 میلیونی از بانک ملی حداقل یک ماه و حداکثر 12 ماه خواهد بود. در صورت نیاز فوری به سقف 300 میلیونی، باید 750 میلیون تومان به مدت یک ماه به حساب واریز کنید، اما اگر بتوانید یک سال صبر کنید، می توانید 81 میلیون واریز کنید و دوره پرداخت شش ماهه را انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید زودتر به سرمایه پول خود دسترسی پیدا کنید اما باید ماهانه تقریباً 60 میلیون تومان اقساط پرداخت کنید.

اقساط وام 300 میلیونی بانک ملی با کارمزد 4 درصد و طی مدت مقرر توسط متقاضی تعیین می شود. مدت بازپرداخت وام حداقل شش ماه است، اما گزینه های یک ساله، 19 ماهه، دو ساله، 30 ماهه، سه ساله، 42 ماهه، چهار ساله، 54 ماهه و حداکثر پنج سال را نیز خواهید داشت. هر چه مدت بازپرداخت وام کوتاه‌تر باشد، دسترسی به سرمایه در زمان کمتری امکان‌پذیر خواهد بود، اما از طرفی پرداخت‌های ماهانه افزایش می‌یابد.

وام 300 میلیونی با کمترین اقساط ماهانه به فردی تعلق می گیرد که در مدت یک سال مبلغ 476 میلیون و 200 هزار تومان سپرده گذاری کند و با دریافت وام گزینه بازپرداخت 60 ماهه را انتخاب کند. این فرد پس از دریافت وام تا پنج سال آینده به طور متوسط ​​ماهانه پنج میلیون و 455 هزار تومان باید پرداخت کند.

وام 300 میلیونی مستلزم سپرده گذاری است

خط 300 میلیونی بانک ملی برای کسانی است که مبلغی را در بانک واریز می کنند و می توانند مدت معینی صبر کنند تا نوبت به آنها برسد. علاوه بر این، تا زمانی که اصل پول بازگردانده نشده و اقساط ماهانه تکمیل نشود، نمی توانید به اصل پول خود دست بزنید.

وام قرض‌الحسنه بانک ملی و سایر بانک‌ها از این طریق و موارد مشابه، قبل از هر چیز به دنبال جذب منابع و تقویت صندوق‌های قرض‌الحسنه است. قدرت هر بانک در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ارتباط مستقیمی با توانایی جذب منابع دارد. مبلغ وام پرداختی به هر فرد در نهایت بر اساس مبلغ سپرده و زمان انتظار تعیین می شود. سقف وام قابل پرداخت در این مورد 300 میلیون تومان است.

بانک ملی به سپرده گذاران 750 میلیون تومانی یک ماهه در اسرع وقت وام 300 میلیونی اعطا می کند. حداقل مدت بازپرداخت شش ماهه است و سپرده 750 میلیونی شما در این مدت در بانک باقی خواهد ماند.

وام 300 میلیونی بانک ملی با سپرده معقول به کسانی که 300 میلیون دارند و به مدت سه ماه در صندوق قرض الحسنه سپرده گذاری می کنند اعطا می شود. این افراد بعد از سه ماه می توانند 300 میلیون وام بگیرند. اگر این گزینه برای شما جذاب به نظر می رسد، بهتر است بدانید که اقساط وام 300 میلیونی در روش استهلاک شش ماهه به طور متوسط ​​60 میلیون محاسبه می شود، اما اگر گزینه استهلاک 24 ماهه را انتخاب کنید، اقساط وام 300 میلیونی. از بانک ملی ماهانه 13 میلیون و 636 هزار تومان خواهد بود.

فرارو

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=29950

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.