به گزارش اخبار اقتصادی، قیمت پس از مدت ها به زیر 1850 دلار رسیده است. تحلیلگران در حال حاضر سطح 1800 دلار را مقاومت طلا می دانند و امکان حرکت به سمت این سطح وجود دارد. در حال حاضر جو بازارها برای هفته آینده به شدت نسبت به طلا نزولی است.

البته برخی از تحلیلگران معتقدند که عدم اطمینان اقتصادی در بلندمدت می تواند بر قیمت طلا در این فضای ناامیدی نسبت به قیمت طلا تاثیر بگذارد. ادامه احتمالی سیاست های انقباضی فدرال رزرو می تواند اقتصاد را وارد رکود کند و طلا به عنوان پناهگاهی امن می تواند میزبان خوبی برای صندوق ها در شرایط رکود باشد.

بررسی سایت کیتکو نیز نشان می دهد که جو بازار اصلا صعودی نیست. از میان 17 تحلیلگر شرکت کننده در بخش وال استریت این نظرسنجی، تنها 6 درصد معتقدند که طلا در هفته آینده صعودی است، در حالی که 76 درصد معتقدند که طلا در چهارمین هفته کاهش خود قرار دارد. همچنین در میان سرمایه گذاران خیابان اصلی، 45 درصد صعودی هستند و 39 درصد معتقدند که طلا دوباره سقوط خواهد کرد. اگرچه اکثر معامله گران صعودی هستند، اما این درصد نسبت به هفته های گذشته بسیار پایین است.

همچنین امروز قیمت بیت کوین اندکی افزایش یافت و در محدوده قیمتی 24 هزار و 750 دلار معامله شد. بیت کوین برخلاف طلا روزهای خوبی را سپری می کند و هفته گذشته بیش از 12.6 درصد رشد کرد. به صورت ماهانه، پس از رشد 40 درصدی در ژانویه، قیمت بیت کوین در ماه فوریه نزدیک به 7 درصد افزایش یافته است.

نمودار بیت امروز

اتریوم نیز امروز با نیم درصد افزایش به یک پله از سطح 1700 دلار رسید. اتریوم نیز در هفته بیش از 10 درصد افزایش قیمت داشت و در ماه فوریه بیش از 7.3 درصد رشد قیمت داشت.

نمودار اتر امروز