به گزارش اخبار اقتصادی، بورس تهران در جریان معاملات روز شنبه با هجوم پول واقعی به سهام با افزایش تراز شاخص های سهام مواجه بود. جریان خالص خالص پول واقعی مثبت در روزهای اخیر معاملات سهام نادر بوده است. در بالای جدول نمادهای مرتبط با جریان واقعی پول در روز شنبه قرار دارند. سهام حفار 33 میلیارد تومان خالص جریان پول واقعی بود. بعد از حفار، نمادهای وباسدر، اخبار، حسینه و خزامیه بیشترین ورود پول واقعی را داشتند.

در معاملات دیروز نماد حفارس با 179 میلیارد تومب بیشترین ارزش معاملاتی را در بازار سهام داشت و پس از حفارها، خگستر بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد. در جدول حجم معاملات، سهام حفارس با 729 میلیون و 782 هزار و 523 سهم در جایگاه نخست، سهام شستا با بیشترین حجم معاملات در جایگاه دوم و خگستر رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

هافارز پس از تکمیل معامله در چهارشنبه هفته گذشته، اطلاعات جلسه توجیهی خود را در سامانه کدال خود منتشر کرد. در این نامه به 11 سوال پاسخ داده شد که برخی از آنها مربوط به اطلاعات سرزمینی شرکت اسلامشهر بود. ۱۷ آبان ماه اطلاعیه افزایش نرخ حمل و نقل آرد حفارهای مازندران در سامانه کدال منتشر شد. با این تفاسیر اعلام حفارس در شب چهارشنبه را می توان دلیل اقبال واقعی این نماد در روز شنبه دانست.

درآمدزایی ضعیف حفار در سال جاری

شرکت کشتیرانی بین المللی خلیج فارس در شش ماهه اول سال 1401 توانست 997 میلیارد تومبا تولید کند. نتایج حفارس در شش ماهه امسال نشان می دهد که این شرکت تنها 685 میلیارد تومان درآمد عملیاتی داشته است.

هشدار: آیا خطر فشرده شدن فنر پولی وجود دارد؟

حفارس در شش ماهه امسال 35828 میلیون تومان سود ناخالص و 2263 میلیون تومان سود خالص داشته است. در حالی که سود ناخالص حفارس در شش ماهه 1401 تقریباً 26.7 میلیارد تومان بود و 17 میلیارد و 452 میلیون تومان سود خالص شناسایی کرده بود.

عملکرد ضعیف ایران خودرو در تابستان/ زیان انباشته ایران خودرو به 97 درصد رسید!