• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
8

مچاله شدن خودروهای صفر ایرانی

  • کد خبر : 751
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
مچاله شدن خودروهای صفر ایرانی

به گزارش اخبار اقتصادی

سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در این باره توضیح داد: واژگونی تریلر حامل خودروهای سواری به طول صفر کیلومتر در محور شاهرود – سبزوار به تعدادی از خودروهای مملو از این قاتل خسارت وارد کرد.

وی تصریح کرد: این حادثه در کیلومتر 53 محور مهم ترانزیتی شاهرود – سبزوار رخ داد و کامیون واژگون و خسارات مالی زیادی متحمل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود افزود: هشت دستگاه خودروی صفر کیلومتری این میزان مرگبار بود که پس از واژگونی به 6 دستگاه خودرو آسیب جدی وارد شد و تنها دو خودرو سالم ماندند.

کریمی بیان کرد: در این حادثه راننده فوتی نیز به صورت جزئی مجروح شد و کارشناسان پلیس راه سمنان خستگی و خواب آلودگی راننده را علت این حادثه عنوان کردند.

با همکاری نیروهای خدمات رسان و امدادی استان سمنان اقداماتی برای کنترل محورها و ارائه بهترین خدمات به همسفران در حال انجام است.

کنترل ترافیک در محورهای مواصلاتی استان سمنان با استفاده از سامانه های هوشمند ITS یکی از اولویت های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان انجام می شود.

سالانه حداقل 15 میلیون مسافر و گردشگر از طریق محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می کنند. در حدود 600 کیلومتری محور تهران – مشهد در استان سمنان واقع شده است.

عکس مچاله شدن خودروهای صفر ایرانی

معاون اداره راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از مردم خواست با پرهیز از تردد غیرضروری در محورهای کوهستانی، زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و وضعیت جاده ها را بررسی کنند. www.141.ir قبل از سفر. با شماره تلفن رایگان 141 مراجعه یا تماس بگیرید.

منبع: اخبار جدید

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=751

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.