• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
7

موج هیجان در بازار سکه

  • کد خبر : 37924
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
موج هیجان در بازار سکه

اکوایران: فعالان بازار می گویند این روزها بازار سکه و سکه تهران به دلیل اخبار و اتفاقات اخیر در خاورمیانه هیجانی شده است. برخی از آنها به شما توصیه می کنند که فعلا خرید نکنید و بازار را تماشا کنید.

اخبار اقتصادی، آنطور که شواهد نشان می دهد، سکه داران روز گذشته شاهد افزایش قیمت سکه بودند. بر این اساس و به نقل از سایت اتحادیه طلا و جواهر، قیمت سکه امامی که پیش از عید سعید فطر 42 میلیون و 600 هزار تومان معامله می شد، در نخستین روز هفته جاری با قیمت 43 میلیون و 500 هزار تومان آغاز شد. و به معاملات ادامه داد تا اینکه تا سطح 45 میلیون و 200 هزار تومان افزایش یافت. البته بعدازظهر دیروز قیمت هر قطعه سکه امامی 45 میلیون تومان در سایت مذکور فروخته شد.

فعالان بازار می گویند این روزها بازار ارز و ارز تهران با توجه به اخبار و تحولات اخیر در خاورمیانه هیجانی شده است. برخی از آنها به شما توصیه می کنند که فعلا خرید نکنید و بازار را تماشا کنید.

این در حالی است که روز گذشته نیروی دریایی سپاه یک کشتی باری اسرائیلی را در تنگه هرمز توقیف کرد که برخی تحلیلگران آن را بخشی از واکنش ایران به اسرائیل می دانستند. در ادامه، رسانه العربیه در مطلبی با اشاره به توقیف یک کشتی اسرائیلی توسط ایران، این موضوع را بخشی از واکنش ایران عنوان کرد.

همچنین شب گذشته رسانه ها اعلام کردند که ایران با بیش از 100 پهپاد و موشک به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق پاسخ داده است. برخی معامله گران می گویند در شرایط کنونی به نظر می رسد تشدید تنش ها و واکنش ایران به حمله اول آوریل در دمشق بار دیگر بازار ارز و ارز را تحت الشعاع قرار دهد.

اما برخی دیگر بر این باورند که اگر این موضوع ظرف چند روز با واکنش اسرائیل همراه نشود، بازار سیگنال پایان ریسک را دریافت می کند و قیمت ها تغییر فاز می دهند.

در مجموع فعالان بازار بر این باورند که جناح صعودی در حال حاضر برای فتح محدوده 45 میلیون و 800 هزار تومانی در حال صعود است و اگر به آن برسد و بالاتر از آن بماند، احتمال افزایش قیمت ارز تا نصف کانال جدید وجود دارد. . در غیر این صورت، در صورت کاهش طلا و دلار، ممکن است این امر بر بازار سکه تأثیر بگذارد و سکه محدوده فعلی خود را از دست داده و به کانال 44 میلیون تومبا بازگردد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=37924

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.