• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
3

منطقه حساس در بازار سکه

  • کد خبر : 38918
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
منطقه حساس در بازار سکه

قیمت سکه امامی دیروز در معاملات نقدی 500 هزار تومان کاهش یافت. تحلیلگران می گویند بازار در منطقه حساسی قرار دارد که برای معاملات مناسب نیست. آنها می گویند تا زمانی که تخصیص اعتبارات جدید مشخص نشود، بازار از چپ به راست در نوسان است.

اخبار اقتصادی، قیمت ارز امامی که روز دوشنبه با قیمت 41 میلیون و 800 هزار تومان بسته شده بود، روز گذشته در معاملات نقدی 500 هزار تومان کاهش یافت و به 41 میلیون و 300 هزار تومان رسید. اعتراض برخی از فعالان بازار از نظر برخی از فعالان بازار باعث کاهش عمق بازار شده و یکی از دلایل کاهش فروش نیز به همین عامل بازمی گردد.

طبیعتاً روز سه شنبه بازار نیز به صحبت های گروسی درباره سند مارس علاقه مند بود. رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گفت که این سند گام‌های دیگری را که طرف‌ها باید بردارند، تعریف می‌کند و ما توافق کردیم که این سند ادامه یابد. گروسی همچنین گفت که ما در مرحله حساسی برای آغاز تقویت همکاری بین آژانس و ایران هستیم.

فعالان بازار نیز در فرودگاه وین در معاملات پشت صحنه به گفتگوهای خود ادامه دادند. رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی، به محض بازگشت به وین گفت: “ما باید ادامه دهیم. وضعیت فعلی برای من کاملاً رضایت بخش نیست. ما عملا فلج شده ایم و این باید تغییر کند.”

پیش بینی قیمت سکه امروز 29 اردیبهشت

به طور کلی، تحلیلگران می گویند که بازار در منطقه حساسی قرار دارد که برای معاملات مناسب نیست. آنها می گویند تا زمانی که تخصیص اعتبارات جدید مشخص نشود، بازار از چپ به راست در نوسان است.

کارشناسان فنی معتقدند سکه امامی در حال حاضر پشتوانه سقف ابر کومو است. محدوده 42 میلیون و 250 هزار تومان مقاومت در برابر ارز امامی است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=38918

اخبار مرتبط

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.