• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3

مشارکت بی سابقه بازار کریپتو با بازار سهام آمریکا

  • کد خبر : 44471
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲
مشارکت بی سابقه بازار کریپتو با بازار سهام آمریکا

اکوایران: در حال حاضر همبستگی بازار ارزهای دیجیتال با سهام ایالات متحده به شکل بی سابقه ای افزایش یافته است و بازار ارزهای دیجیتال تحت تأثیر عوامل کلان اقتصادی قرار دارد.

اخبار اقتصادی، یک مطالعه نشان می دهد که دارایی های دیجیتال و بازار سهام ایالات متحده در حال حاضر تقریباً بیش از هر زمان دیگری در گذشته دست به دست هم می دهند. موضوعی که نشان دهنده متغیرهای کلان اقتصادی موثر بر سهام است، بازار ارزهای دیجیتال را شکل می دهد.

داده های گردآوری شده توسط بلومبرگ نشان می دهد که ضریب همبستگی 40 روزه برای اندازه گیری 100 دارایی بزرگ دیجیتال جهان و شاخص S&P 500 حدود 0.67 است، که تنها زیر سطح 0.72 ثبت شده در سه ماهه دوم سال 2022 است.

طبق گزارش بلومبرگ، ثبت سطح 1 نشان می دهد که روند قیمت دارایی ها همبسته است، در حالی که سطح منفی 1 نشان دهنده روند مخالف است.

پس از اینکه فدرال رزرو روند کاهش نرخ بهره را که مدت ها انتظارش را می کشید آغاز کرد و نرخ ها را به میزان نیم درصد کاهش داد، سهام ایالات متحده هفته گذشته به بالاترین سطح خود رسید، در حالی که بیت کوین به 64000 دلار رسید.

در حال حاضر، داده های اقتصادی آتی آمریکا برای معامله گران از اهمیت بالایی برخوردار است تا بتوانند مسیر احتمالی کاهش نرخ بهره در ایالات متحده را در ماه های آینده بهتر پیش بینی کنند.

کارولین ماورون، یکی از بنیانگذاران Orbit Markets، اظهار داشت: در حال حاضر عوامل کلان اقتصادی باعث افزایش قیمت بیت کوین می شوند و این روند باید در طول چرخه کاهش نرخ بهره فدرال رزرو ادامه یابد، مگر اینکه شاهد یک رویداد قوی در بازار سیاه باشیم. “.

سخنان مقامات فدرال رزرو در این هفته در کنار انتشار شاخص هزینه های مصرف شخصی که معیار مطلوب این بانک برای سنجش تورم است، مهم ترین رویدادهای اقتصادی در ایالات متحده محسوب می شود.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز دوشنبه (دوم اکتبر) از 62650 دلار به 64723 دلار در نوسان بوده است. این ارز دیجیتال در ساعت 23:31 به وقت ایران با قیمت 63413 دلار معامله می شد. تغییر قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود 130 دلار افزایش یافته است.

ارزش تراکنش بزرگترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 04.34 میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل تقریباً 10 درصد رشد داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از 2544 دلار به 2701 دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال در ساعت 23:31 به وقت ایران به قیمت 2670 دلار معامله شد. ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در 24 ساعت گذشته 47.20 میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل 17 درصد افزایش یافته است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=44471

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.