• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3

مدیر عامل هما: اعزام 170 هزار زائر از 16 فرودگاه کشور

  • کد خبر : 43923
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
مدیر عامل هما: اعزام 170 هزار زائر از 16 فرودگاه کشور

به گزارش اخبار اقتصادی به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شمس الدین فرزادایی پوربا گفت که اولین پرواز حجاج حاج عمره از استان تهران به مقصد فرودگاه مدینه منوره گفت: این گروه در 28 شهریور 1403 با پرواز جمهوری اسلامی ایران “هما” از فرودگاه حضرت امام (ره) آنها به سمت فرودگاه مدینه منوره حرکت می کنند.

وی در خصوص تعداد ایستگاه های پروازی این عملیات گفت: زائران عمره زائران عمره از 16 فرودگاه این کشور وارد عربستان می شوند و طبق برنامه زمان بندی شده، زائران عمره از تهران، تبریز، ارومیه، مشهد، اصفهان، یزد، گرگان، اردبیل، کرمان، بندرعباس، شیراز، بوشهر، اهواز، فرودگاه های زاهدان، ساری و بیرجند اعزام می شوند.

به گفته مدیرکل «هما»، عملیات اعزام حدود 170 هزار زائر از 16 فرودگاه کشور از 7 شهریور 1403 آغاز شد و تا اوایل فروردین 1404 ادامه داشت.

فرزادی پور در ادامه یادآور شد: با هماهنگی های انجام شده بین سازمان حج و زیارت ایران و عربستان، مرحله دوم اعزام زائران عمره در سال جاری نیز توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در 7 شهریور 1403 آغاز می شود.

مدیر کل «هما» افزود: در مرحله دوم اعزام زائران عمره تمام تلاش همکاران هما بر این است تا خدمت رسانی مناسب به این عزیزان و انجام پروازهای ایمن در این عملیات انجام شود.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=43923

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.