• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
7

قیمت هاچ بک چانگان لومین چقدر است؟

  • کد خبر : 36313
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
قیمت هاچ بک چانگان لومین چقدر است؟

اخبار اقتصادی به نقل از جدیدترین خودرو، بازار ماشین های برقی کوچک در چین بسیار گرم است. پس از موفقیت Wuling Hongguang Mini EV، شرکت های رقیب برای تولید مدل مذکور در دستور کار قرار دارند.

برای همین الان این کلاس خیلی شلوغ است. اکثر مدل های این کلاس چهره مشابهی دارند زیرا از Wuling Hongguang Mini EV الهام گرفته شده اند. اما چانگان مسیر نسبتا متفاوتی را در پیش گرفته است و لومین از نظر طراحی خود را از رقبای خود متمایز می کند. البته اگر در جزئیات دقت کرده باشید، می توانید شباهت هایی بین این خودرو و برخی از مدل های معروف دنیا پیدا کنید.

بزرگترین تخفیف ارائه شده برای Changan Lumin 12000 یوان یا 1650 دلار است. جالب اینجاست که ارزان ترین نسخه لومین در این تخفیف قابل توجه گنجانده شده است. این نسخه با باتری کاملا شارژ شده می تواند تا 155 کیلومتر را طی کند.

مشخصات لومین چانگان

طول، عرض و ارتفاع چانگان لومین برابر با 3270، 1700 و 1545 میلی متر است. فاصله بین دو محور این خودرو 1980 میلی متر است. این هاچ بک کوچک بر اساس پلت فرم EPA0 تولید شده است. در مدل پایه، یک موتور 40 اسب بخاری وظیفه تولید نیرو را بر عهده دارد و انرژی لازم توسط یک باتری 12.92 کیلووات ساعتی تامین می شود. اما در مدل پرچمدار قدرت موتور به 47 اسب بخار و ظرفیت باتری به 28 کیلووات ساعت افزایش می یابد. این مدل ظرفیت پیمودن 301 کیلومتر با یک بار شارژ را دارد.

چانگان در اقدامی جالب شتاب 0 تا 50 کیلومتری لومین را آزاد کرد که البته بی دلیل نیست! اقتصادی ترین نسخه این هاچ بک کوچک و اقتصادی در 6.5 ثانیه به سرعت 50 کیلومتر در ساعت می رسد; این رقم برای مدل پرچمدار 6 ثانیه است. اگر به شتاب خود ادامه دهد، لومین می تواند به حداکثر سرعت 101 کیلومتر در ساعت برسد!

کابین لومین چانگان

چانگان لومین در مقایسه با رقبای خود چهره شورتری دارد. این ویژگی 77 درصد از مشتریان لومین را زن کرده است! لومین چرخ های 14 اینچی را نصب می کند و چراغ های گرد آن بسیار یادآور محصولات Mini است. این هاچ بک برقی کابینی مدرن دارد و از دو صفحه نمایش دیجیتال و دستیار صوتی بهره می برد. صفحه نمایش مرکزی مربوط به سیستم اطلاعاتی 10.25 اینچی است، صفحه نمایش پشت فرمان هم اندازه 7 اینچ است. رنگ بندی روشن یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه کابین لومین است.

ناگفته نماند که لومین یکی از موفق ترین و پرفروش ترین محصولات چانگان است. طبق آمار، چانگان در سال گذشته توانسته بود 140800 دستگاه از این هاچ بک برقی را به مشتریان تحویل دهد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=36313

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.