• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
6

قیمت عربیکا با یخبندان برزیل افزایش می یابد

  • کد خبر : 42922
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۳:۰۹
قیمت عربیکا با یخبندان برزیل افزایش می یابد

اکوایران: بلومبرگ از بیشترین افزایش قیمت قهوه عربیکا در آمریکا در پنج هفته گذشته خبر داد. این پرش پس از یخ زدگی در برزیل رخ داد.

اخبار اقتصادی؛ بلومبرگ در آخرین گزارش از وضعیت تولید قهوه نوشت; یخبندان آخر هفته در جنوب برزیل رخ داد، اما دمای هوا به اندازه کافی کاهش نیافته که به نیشکر، قهوه و محصولات ریز دانه آسیب برساند. این شماره توسط بلومبرگ به نقل از مایکل مک دوگال نوشته شده است.

با این حال، هوای سرد دوباره در این هفته در سه ایالت جنوبی پیش بینی می شود و به نظر می رسد خطر کمی برای مناطق تولید قهوه ایجاد کند. بر این اساس معامله گران با توجه به تاثیر نوسانات در بازار، وضعیت آب و هوا را به دقت ارزیابی می کنند.

حداقل شروع یخبندان در برخی از مناطق ایالات متحده برای ایجاد ترس جدیدی از عرضه کافی بود. بر اساس داده های موجود، پس از یخبندان خفیف در بخش هایی از برزیل، قیمت قهوه در نیویورک افزایش یافت. البته معامله گران منتظر سرمای دیگری در این کشور آمریکای جنوبی هستند.

خطر سرمازدگی قهوه عربیکا

بر اساس این گزارش، یخبندان به تنش محصول ناشی از آب و هوای خشک در برزیل می افزاید، که در حال حاضر به تولید سال آینده آسیب می رساند. علاوه بر این، به گفته کارشناسان، هر بارندگی قبل از یخبندان می تواند منجر به گلدهی زودهنگام شود که در صورت عدم بارش می تواند ادامه یابد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=42922

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.