• امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
3

فرصتی جدید برای صنعت پخش: کامیون خود را به صورت اعتباری بخرید

  • کد خبر : 38933
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۳۵
فرصتی جدید برای صنعت پخش: کامیون خود را به صورت اعتباری بخرید

امروز 29 اردیبهشت ماه در دومین روز از ششمین نمایشگاه و همایش بین المللی صنعت پخش ایران، نشستی با موضوع نقش محصولات تجاری گروه بهمن در تسهیل حمل و نقل بنگاه های صنعتی برگزار شد.

عباس مارکلایی مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن در این نشست وضعیت ناوگان حمل و نقل بار را برجسته کرد و گفت: بیش از 70 درصد وسایل نقلیه باری کشور بیش از 10 سال عمر دارند که نشان از فرسودگی این ناوگان دارد. “

مارکلایی ادامه داد: در حالی که صنعت پخش و پخش به عنوان یکی از صنایع کلیدی و زیربنایی در اقتصاد کشور، سهمی بین 8 تا 9 درصد از درآمد ملی را به خود اختصاص داده است که نشان از حجم و گستره وسیع آن دارد و در نتیجه نقش کلیدی این صنعت در زنجیره تامین یکی از صنایع کشور است.

وی خاطرنشان کرد: 80 درصد محصولات بهمن در پارک صدا و سیما فعال است. وی از ارائه کامیون جدید این سری به نام F38 با تناژ 3.8 تن گفت.

ابراهیم افشار، مدیر بازرگانی گروه بهمن نیز در پایان سخنان مارکلای گفت: در 10 اردیبهشت ماه، کامیون F-38 گروه بهمن را معرفی می کنیم. این کامیون سبد محصولات ما را تکمیل می کند و نیازهای شرکت های پخش را برآورده می کند.

به گفته وی استاندارد F38 یورو 6 است این محصول جایگزین نیسان برای فعالان حوزه صدا و سیما است.

وی ادامه داد: امیدواریم در آینده به تولید انبوه برسیم.

مارکلایی گفت: بهمن خودرو با بانک های تجارت، سینا و سپه برای عرضه کالا به صورت نقدی و اعتباری به متقاضیان تفاهم نامه دارد.

وی ادامه داد: از هفته آینده خریدهای نقدی اعتباری با پیش پرداخت 30 درصدی از طریق بانک سینا و با پیش پرداخت 60 درصدی از طریق بانک تجارت فعال می شود.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=38933

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.