• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
2

طلا در حال محک‌زدن مقاومتِ 2350 دلاری

  • کد خبر : 40020
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
طلا در حال محک‌زدن مقاومتِ 2350 دلاری

اکوایران: با تلاش طلا برای رسیدن به بالای 2350 دلار در هر اونس، داده های اقتصادی نشان می دهد که قدرت بازار کار آمریکا رو به کاهش است.

اخبار اقتصادی، بازار طلا در حال آزمایش مقاومت در سطح 2350 دلار در هر اونس است، زیرا نشانه‌هایی از ضعف در بازار کار ایالات متحده ظاهر شده و تعداد مشاغل موجود به پایین‌ترین سطح از ماه می 2021 رسیده است.

به گزارش کیتکو، وزارت کار آمریکا در گزارش ماهانه خود در روز چهارشنبه اعلام کرد که تعداد فرصت‌های شغلی که معیاری برای تقاضای نیروی کار است، در آخرین روز آوریل به 8.06 میلیون نفر کاهش یافته است، در حالی که این رقم در ماه مارس 0.8 میلیون بوده است. . سطح 49.8 میلیون بود.

تعداد مشاغل موجود به طور قابل توجهی کمتر از حد انتظار بود، زیرا اقتصاددانان انتظار داشتند این تعداد به 37.8 میلیون نفر کاهش یابد.

در آخرین روز کاری ماه آوریل، تعداد موقعیت های خالی بدون تغییر در 1.8 میلیون باقی ماند. این رقم نسبت به سال گذشته 1.8 میلیون کاهش داشته است.

بازار طلا در تلاش است تا از سطح 2350 دلار در هر اونس عبور کند. با این حال، تحلیلگران گفتند که داده‌های ضعیف بازار کار باید از قیمت‌ها حمایت کند، زیرا برخی از فشارها را بر فدرال رزرو برای حفظ سیاست‌های پولی تطبیقی ​​کاهش می‌دهد.

قیمت آتی طلا در ماه اوت در آخرین معاملات ۲۳۴۵ دلار در هر اونس بود که نسبت به روز گذشته ۱ درصد کاهش داشت.

بر اساس اطلاعات سایت اینوستینگ، قیمت لحظه ای طلا در ساعت 20 به وقت ایران 2323 دلار در هر اونس بود.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=40020

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.