• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
9

طلا بخریم یا نخریم؟

  • کد خبر : 2060
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
طلا بخریم یا نخریم؟

به گزارش اخبار اقتصادی

نادر بذرافشان در مصاحبه های خود اظهار داشت: با توجه به اینکه حباب سکه در بازار زیاد است و می خواهیم حوزه تولید را تقویت کنیم، مردم باید با حداقل و حداکثر دستمزد وارد حوزه مصنوعات طلا شوند.

وی همچنین در گفتگویی اظهار داشت: شرایط فعلی ناشی از نوسانات بازار ارز و کمبود عرضه سکه در بازار است. عرضه سکه و ارز در بازار باید توسط بانک مرکزی مدیریت شود.

به گزارش بذرافشان، خرید و فروش طلا و سکه در بازار انجام نمی شود و به دلیل ثبات قیمت وجود ندارد. بسیاری از فعالان بازار متضرر شدند و حضور بانک مرکزی در کنترل نرخ ارز و عرضه نیم سکه و سکه تمام تاثیر بسزایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین به مردم توصیه می کنیم مصنوعات طلا را خریداری کنند زیرا ممکن است حباب کذب باشد و با انتشار خبر و عرضه سکه، کل حباب تخلیه شده و متضرر شوند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: مصنوعات طلا مقرون به صرفه است زیرا در مقایسه با سکه حبابی هزینه ساخت آن یک سوم است و در شرایط فعلی خرید سکه باید مدیریت شود.

بذرافشان خاطرنشان کرد: پیش بینی وضعیت بازار طلا در روزهای آینده دشوار است زیرا باید تغییرات قیمت در بازار جهانی طلا و بازار ارز مورد ارزیابی قرار گیرد.

منبع: اخبار جدید

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=2060

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.