• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
8

شیائومی خودرو می‌سازد؛ خودروی جدید چه شکلی است؟

  • کد خبر : 993
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
شیائومی خودرو می‌سازد؛ خودروی جدید چه شکلی است؟

به گزارش اخبار اقتصادی

شیائومی در سال های اخیر سعی کرده فعالیت های خود را در زمینه های مختلف گسترش دهد. این غول فناوری چینی بیشتر به خاطر گوشی‌های هوشمندش شناخته می‌شود، اما محصولات مختلف دیگری مانند مسواک برقی، تهویه مطبوع و لوازم خانگی هوشمند نیز تولید می‌کند. آخرین سرمایه گذاری این شرکت در زمینه خودروهای برقی انجام شده است. مدت هاست که این برند برای تولید خودروی برقی خود با چندین شرکت خودروسازی وارد همکاری شده است و اکنون دوربین های مخفی تصاویر جدیدی از ظاهر این محصول به دست آورده اند.

عکس های جدید خودروی برقی شیائومی اولین بار در اکانت وبلاگ نویس معروف خودرو منتشر شد. این تصاویر یک نمونه مهندسی از سواری این شرکت چینی را نشان می دهد که روی بدنه آن پوششی وجود دارد و به نظر می رسد از رادار لیزری استفاده می کند. در واقع طراحی این خودرو شبیه به Ideal L9 است.

یکی از مهم ترین ویژگی های خودروی شیائومی سپر جلوی نسبتا بلند آن است. به گفته گیزموچینا، شاید شیائومی نسخه تمام الکتریکی و مدل هیبریدی این محصول را عرضه کند. فضای داخلی خودرو نیز اکنون نمایان است. البته از آنجایی که این عکس ها مربوط به نمونه پیش تولید است، نمی توان به طور قطعی در مورد آنها اظهار نظر کرد. با این حال می توان حدس زد که این خودرو از یک صفحه نمایش داخلی بزرگ برای ارائه ظاهری تکنولوژیک بهره خواهد برد.

شیائومی ماشین می سازد / عکس

شیائومی ماشین می سازد / عکس

ماه گذشته، رندرهایی از طراحی شیائومی MS11 نیز به بیرون درز کرد که برخی از ویژگی های فیزیکی آن را فاش کرد. طبق رندرهای قبلی، این خودرو دارای دستگیره های درهای مخفی و جدیدترین آینه های الکتریکی یکپارچه بدنه خواهد بود. علاوه بر این، لوگوی به روز شده Mi که در مارس 2021 معرفی شد در رندرهای قبلی آن قابل مشاهده است.

باید دید خودروی برقی شیائومی با چه قابلیت هایی روانه بازار خواهد شد زیرا این محصول در حال حاضر در مرحله تست قرار دارد. با این حال، بر اساس عکس های فاش شده، به نظر می رسد ویژگی های هیجان انگیزی دارد که آن را از سایر سدان های موجود در بازار متمایز می کند. این شرکت چینی در سال های اخیر اقدامات جسورانه ای برای تنوع بخشیدن به طیف محصولات خود انجام داده است. شیائومی در حال حاضر محصولاتی مانند گوشی های هوشمند، لپ تاپ، لوازم خانگی هوشمند، پوشیدنی ها و … را تولید می کند که اضافه شدن یک خودروی الکتریکی به سبد محصولات این برند می تواند گام بزرگی باشد و به گسترش خدمات و محصولات خود در سراسر جهان کمک کند.

منبع: اخبار جدید

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=993

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.