به گزارش اخبار اقتصادی؛ صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله که در سال گذشته با استقبال خوبی مواجه شدند، از قابلیت های بالایی برای سرمایه گذاری بهره مند هستند. این قابلیت ها این امکان را برای افراد با دامنه ریسک بیشتر فراهم کرده است که با توجه به میزان پیش بینی، از سود و زیان باقی مانده سرمایه گذاری کرده و سود ببرند. این موضوع باعث شده است که توانایی پیش بینی درست بازار و سرمایه گذاری با ریسک بالاتر نسبت به سهام شرکت ها بازدهی بیشتری داشته باشد. البته در صورتی که پیش بینی های سرمایه گذاران محقق نشود و ریسک بالایی داشته باشند. خسارات سنگینی خواهد داشت.

در هفته دوم اسفندماه، شاخص‌های بورسی با رشد 10 درصدی مواجه بودند و صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله نیز با توجه به رابطه دارایی‌های خود با شرایط بازار، تغییرات قیمتی داشتند. احرام در ماه گذشته با 43.4 درصد افزایش نسبت به سایر صندوق ها بیشترین رشد قیمت را داشته است. توان در ماه گذشته 37.4 درصد و اصلاح همچنین قیمت 33.8 درصد رشد داشته است.

در بازده هفتگی الماس با 16.8 درصد رشد و اهرم با 16.5 درصد رشد، قیمت ها بیش از 15 درصد افزایش یافته است. مقایسه نمادهایی که بیشترین افزایش قیمت را در این 5 روز داشته اند پول واقعی را وارد کنید نشان می دهد که رشد قیمت واحد در این هفته به شدت جریان پول را دنبال کرده است.

رسیدن یکشنبه

بالاترین و کمترین بتای سی روز به نسبت شاخص کلی همچنین نشان می دهد که چگونه ریسک سرمایه گذاری با ریسک بازار (شاخص کل) ارتباط دارد و سهم کمترین و بالاترین بتا در مقایسه با شاخص با بازده هفته نشان می دهد که دامنه پیش بینی فعالان بازار گسترده تر شده است.

بتا سان

ارزش خورشید