• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
8

سیگنال نزولی قیمت دلار به بازار سکه

  • کد خبر : 30622
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
سیگنال نزولی قیمت دلار به بازار سکه

اکو ایران: در معاملات پشت خطی یکشنبه شب عده کمی جرات خرید سکه را داشتند و سکه امامی 28 میلیون و 800 هزار تومان فروخته شد.

به گزارش اخبار اقتصادی، قیمت سکه امامی در دومین روز هفته به روند کاهشی خود ادامه داد. به گفته معامله گران، قیمت داخلی این فلز گران قیمت بعدازظهر یکشنبه نزدیک به 100 هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و تا مرز 28 میلیون و 850 هزار تومان سقوط کرد.

در معاملات پیشینه یکشنبه شب عده کمی جرات خرید سکه را داشتند و سکه امامی 28 میلیون و 800 هزار تومان فروخته شد.

معامله گران سکه اعلام کردند که احتمالا در روز دوشنبه 8 آبان ماه بازار سکه از سوی بازار دلار بدون حمایت خواهد بود. این گروه از تجار اعلام کردند که قیمت دلار یکشنبه شب کاهش یافت و به 50 هزار و 150 تومان رسید. این قیمت نسبت به روز یکشنبه حدود 250 تومان کاهش را نشان می دهد.

البته برخی معامله گران ارز امیدوارند که ثبات قیمت جهانی طلا در مرز دلار 1980 بتواند اثر کاهشی قیمت دلار در بازار یک شبه را تعدیل کند.

پیش بینی قیمت جهانی طلا در بازار دست به دست می شد که در آن گفته می شد با توجه به خریدار بودن صندوق عنکبوت در هفته گذشته، احتمال افزایش آن بیشتر است. در صورت افزایش قیمت اونس طلا به دلیل کسادی بازار دلار، ممکن است دوباره شاهد جدایی بازار ارز از طلا و ارز باشیم.

برخی تکنسین ها معتقدند تا زمانی که قیمت دلار بالای محدوده 51 هزار تومان تثبیت نشود، نوسانات قابل توجه سکه امامی دشوار است.

تکنسین ها می گویند در شرایط فعلی ارز دارای خط مقاومتی 29 میلیون و 200 هزار تومانی است. از سوی دیگر خط حمایتی 28 میلیون و 800 هزار تومانی برای معامله گران سکه حائز اهمیت است. در صورت شکست احتمال عقب نشینی به نیمه کانال 28 میلیون تومانی وجود دارد.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=30622

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.