• امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

سیگنال ریزشی طلا به بازار سکه

  • کد خبر : 38652
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹
سیگنال ریزشی طلا به بازار سکه

هر اونس طلا بعدازظهر سه شنبه 45 دلار و امروز صبح چهارشنبه 12 می تقریباً 15 دلار کاهش یافت. برخی از بازیگران سکه می گویند این ممکن است بر نوسانات بازار سکه تأثیر بگذارد. از سوی دیگر، تحلیلگران سیاسی و اقتصادی می گویند بازار تا حدودی بهبود یافته است.

اخبار اقتصادی، طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر، هر قطعه ارز امامی بعدازظهر دیروز حدود یک میلیون تومان گران شد و به 42 میلیون و 650 هزار تومان رسید. اما در آخرین ساعات معاملات نقدی روز گذشته، این فلز گرانبهای ملی حدود 41 میلیون و 800 هزار تومان فروخته شد.

همچنین در معاملات پس‌زمینه روز سه‌شنبه، برخی فعالان بازار پیش‌بینی کردند که چهارشنبه، تحت تأثیر نوسانات کاهشی بازار جهانی طلا، احتمالاً مسیر نزولی را طی خواهد کرد. گفتنی است، هر اونس طلا بعدازظهر سه شنبه 45 دلار و صبح امروز چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه تقریباً 15 دلار کاهش یافت.

از سوی دیگر، فعالان بازار مدعی هستند که فضای بازار کاملاً خبرساز شده است. به گزارش رسانه ها، رافائل گروسی در راه ایران است. گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی برای شرکت در کنفرانس بین المللی علوم و فناوری های هسته ای به ایران سفر می کند. این همایش از 27 تا 29 اردیبهشت ماه در اصفهان برگزار می شود و گروسی پیش از شرکت در این همایش در تهران با مقامات ایرانی دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

پیش بینی قیمت سکه امروز 12 اردیبهشت

تحلیلگران سیاسی و اقتصادی می گویند بازار کمی آرام شده است. به گفته آنان، این خبر که نشانه هایی از تعامل و گفت وگو دارد، از کاهش سطح تنش پس از مدت ها شرایط ویژه جنگ خبر می دهد. فعالان بازار معتقدند که این خبر ممکن است معامله گران را محتاط کند.

کارشناسان فنی امروز مرز 41 میلیون و 800 هزار تومانی را برای ارز مهم می دانند و در صورت حفظ آن، احتمال ورود این فلز گرانبهای ملی به کانال 42 میلیون تومانی وجود دارد. در غیر این صورت در صورت از بین رفتن این سقف در مرحله اول می توانید تا نصف کانال 41 میلیون تومان و در مرحله دوم تا انتهای کانال مذکور برداشت کنید.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=38652

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.