• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
9

سیستم یکپارچه خودرو از بین رفت.

  • کد خبر : 26531
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
سیستم یکپارچه خودرو از بین رفت.

با وجود اینکه وزارت امنیت اعلام کرده سامانه یکپارچه خودرو متعلق به این وزارتخانه نیست، اما اخبار ضد و نقیضی از فعالیت این سامانه از سوی شورای رقابت به گوش می رسد، همزمان مردم در انتظار مرحله سوم فروش سرگردان هستند. خودروها در سیستم یکپارچه

به گزارش اخبار اقتصادی به نقل از تسنیم، اردیبهشت ماه 1401 بر اساس اطلاعیه وزارت صنعت، معدن و تجارت، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با هدف شفاف سازی و امکان عرضه بیشتر فعالیت خود را آغاز کرد. نمایشگاه. برای کلیه خودروهای تولیدی و امکان ثبت نام در سامانه برای متقاضیان وجود دارد. و بر اساس بخشنامه های مختلف فروش خودرو ارائه شده توسط کلیه شرکت های خودروسازی به ثبت رسید.

مشکل بازکردن سایت و ثبت نام، مهم ترین شکست سامانه، در همان مرحله اول خود را نشان داد، به گونه ای که پس از اعلام نتایج در 20 خرداد، اسامی چند نفر به عنوان نامزد انتخاب شدند. اولین (اصلی) نامزدهای اولین فروش خودرو در سامانه. تعیین تکلیف خودرو اعلام شد اما وقتی می خواستند وجه خودرو یا مبلغ بدهی را واریز کنند نتوانستند آن را واریز کنند. زیرا آنها خود را با پیام “شما یکی از کسانی هستید که برای رزرو قرعه کشی برای این سیستم یکپارچه تخصیص خودرو انتخاب شده اند” مواجه شدند.

منبع اقتصاد آنلاین

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=26531

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.