به گزارش اخبار اقتصادی، روز آخر نامشخص بود قیمت دلار در بازار آزاد در کانال 49 هزار تومانی باز هم از آن جلوگیری شد قیمت سکه از مرز 29 میلیون تومان گذشت. این عامل باعث شد دوباره در تبادل قیمت محصولات ایرانی کاهش و کاهش می یابد قیمت سکه رفاهی قیمت هر یک از این تفنگ های طلایی را به حدود 28.6 میلیون تومان خواهد رساند.

راه رفتن روی طناب با انتظار

دلار همچنان در آستانه مقاومت روانی 50 هزار تومان به بازی می پردازد و همین امر باعث شده تا قیمت سایر دارایی ها نیز افزایش یابد. قیمت دلار در هفته های اخیر نوسان زیادی نداشته است. با این حال، تقریباً در اکثر بازارها، عموماً اعتقاد بر این است که تداوم رشد نقدینگی در سال‌های اخیر که در سال جاری نیز تکرار می‌شود، در نهایت چشم‌انداز بازارهای دارایی را به گونه‌ای تغییر خواهد داد که شاهد رشد قیمت در سال جاری نیز باشیم. حضور در بازارهای مذکور. بر این اساس، هنگام سرگردانی در بازارها و در میان معامله‌گران دارایی‌هایی مانند ارز و ارز، می‌توان باور داشت که انتظارات تورمی مانند گذشته همچنان قوی است. بنابراین می توان گفت نه تنها در بازار طلا و COD، بلکه در تمامی بازارها مهم ترین خبری است که بتواند در سال 1402 مانند سال های گذشته مردم را به شکایت در بازارها سوق دهد.

عدم قطعیت مشک زرد

بر اساس چنین مسائلی بود که برای روز آخر سکه طلا نتوانست دوباره وارد شود بازار آزاد برای انتخاب قیمت بیش از 29 میلیون تومان. در این روز تداوم دلار در محدوده 49 هزار تومان مانع از افزایش تقاضا برای ارز شد. در نتیجه گواهی سپرده سکه در آخرین معاملات خود نتوانست رکوردهای بهتری نسبت به رکورد روز گذشته ثبت کند. تا این روز هر واحد گواهی سپرده قابل معامله طی روز گذشته 286 هزار تومان بود که سکه 28 میلیون و 600 هزار تومان را نشان می دهد. تبادل محصولات ایرانی دارد. تحقیقات نشان می‌دهد طی روز گذشته، هر واحد اوراق گواهی سپرده خزانه باک رفاه ۰.۸۷ درصد کاهش قیمت داشته است که در محدوده نوسانات قیمتی متوسط ​​قرار دارد. از سوی دیگر کمترین افت قیمت (0.36 درصد) مربوط به سکه بانک سامان و بیشترین افت قیمت با 1.1 درصد مربوط به سکه بانک ملت بوده است. در صندوق های کالایی داد وستد، وضعیت تقریباً مشابه بود.

قانونگذاران صنعت خودرو با سرمایه مردم قمار می کنند