• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
4

سود سهام فردا واریز می شود

  • کد خبر : 32068
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
سود سهام فردا واریز می شود

به گزارش رکنا، مجید عشقی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار، سود اقدامات عدالتخواهانه وی در خصوص سال منتهی به 8 اسفند 1401 شرکت های سرمایه دار در دو مرحله به حساب سهامداران واریز می شود، افزود: واریز سود سهامداران مستقیم و غیرمستقیم سهام از فردا پنجشنبه 3 آذرماه آغاز می شود. و 48 ساعت دوام خواهد داشت.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: سپرده گذاری مرکزی شرکت تسویه وجوه و اوراق بهادار دیروز «سه شنبه» اطلاعات سهامداران را به بانک های عامل ارسال کرد تا فرآیند واریز سود در سریع ترین زمان ممکن انجام شود. امکان پذیر است

وی با اشاره به اینکه میزان سود پرداختی در مرحله اول بسته به حجم سبد سهام هر سهامدار متفاوت خواهد بود، گفت: دارندگان پرتفوی سهام 492 هزار تومانی 681 هزار تومان، 532 هزار تومانی 736 هزار تومانی هستند. و سبد سهام 1 میلیون تومانی. یک میلیون و 385 هزار تومان دریافت خواهند کرد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد: البته مبالغ فوق در حساب است و مابقی سود سرمایه پس از تکمیل سپرده شرکت های سرمایه گذاری در پایان سال به حساب سهامداران واریز می شود.

عشقی با قدردانی از شرکت هایی که سود سهام عدالت خود را به موقع پرداخت کردند، افزود: سازمان بورس و اوراق بهادار مکاتبات و مذاکرات لازم را برای دریافت سود کامل سهامداران انجام خواهد داد، بنابراین امیدوارم بتوانیم باقی مانده سود سهام را تا پایان سال پرداخت کنیم. این دسته از سهامداران را دریافت و به حساب آنها واریز کنید.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=32068

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.