• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
7

سازمان تعزیرات: خودروسازان در دادگاه حاضر نشدند + فیلم

  • کد خبر : 29821
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
سازمان تعزیرات: خودروسازان در دادگاه حاضر نشدند + فیلم

اکوایران: سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از ارائه 580 مورد گران فروشی خودرو خبر داد. پرونده ها از شکایت افراد حقیقی تشکیل شد اما خودروسازان در دادگاه حاضر نشدند.

به گزارش اخبار اقتصادی، محمدعلی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفت و گو با صدا وسیما در خصوص شکایات مربوط به گران فروشی خودرو اظهار کرد: حدود 580 پرونده با شکایت شاکیان خصوصی از خودروها تشکیل شده است. تولید کنندگان، و 319 مورد از این موارد را رسیدگی کرده اند.

وی افزود: در احکام صادره علاوه بر اینکه شرکت خودروسازی باید مبلغ اضافی دریافتی با توجه به مصوبه شورای رقابت را به خریدار بازگرداند؛ برای گران فروشی هم باید به حساب صندوق دولتی جریمه پرداخت کنید.

اسفنانی ادامه داد: این آرا غیابی بوده و خودروسازان در جلسه دادگاه حاضر نشدند و بیست روز پس از ابلاغ رای در صورت عدم تجدیدنظرخواهی، رای لازم الاجرا است، توقیف دارایی ها آغاز می شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با توجه به حجم پرونده های فروش خودروهای گران قیمت توسط شرکت های خودروسازی، شعبه ای برای رسیدگی به پرونده های کلان و کشوری ایجاد شده است تا تمامی شکایات به این شعبه ارجاع و به آن رسیدگی شود. به سرعت.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=29821

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.