• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
8

زمان واریز سود سهام اعلام شد

  • کد خبر : 36274
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
زمان واریز سود سهام اعلام شد

به گزارش رکنا از وزارت اقتصاد، دولت در سال 1401 برای پرداخت سریع بهره سهام او سعی می کرد و همیشه می کوشد تا پیش از دولت های گذشته سهام عدالت را بپردازد.

بر این اساس سازمان بورس اعلام کرد: بر اساس دستور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی مبنی بر پرداخت به موقع فاز دوم سود سهام در سال 1402، تمام تلاش می شود تا زودتر از موعد مقرر پرداخت شود. آخرین هفته اسفند ماه سال جاری

بر اساس این گزارش هرگونه پیامک برای واریز سود سهام جعلی و تقلبی است.

سازمان خصوصی سازی همچنین اعلام کرد: انتشار برخی اخبار جعلی توسط برخی افراد به منظور کلاهبرداری و اخاذی از افراد از طریق درج در شبکه های مجازی یا پیامک و ارسال لینک به سایت های جعلی منتسب به نام سازمان خصوصی سازی با هویت های مختلف در در خصوص انتشار سهام کذب است و هرگونه نقل و انتقال سهام پس از تصویب پرتفوی سهام در هیات وزیران و تصویب مکانیسم واگذاری از جمله تعیین اولویت ذینفعان در دادگاه عالی. شورای اجرای سیاست های کلی اصل (44) قانون اساسی و آخرین تصمیمات مندرج در این اطلاعیه از طریق پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی www.ipo.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

ضمناً اطلاع رسانی در خصوص زمان و نحوه واریز سود سهام عدالت تنها از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سپرده گذاری مرکزی تسویه اوراق بهادار و وجوه به نشانی www.sahamedalat.ir و سایت سازمان خصوصی سازی به نشانی www.ipo.ir انجام خواهد شد.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=36274

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.