• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
7

رنو مگان در پیست رکورد زد

  • کد خبر : 795
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
رنو مگان در پیست رکورد زد

به گزارش اخبار اقتصادی

دی ماه سال جاری رنو مگان RS اولتیما به عنوان جدیدترین محصول رنو اسپرت معرفی شد و از این پس تمامی محصولات پرفورمنس رنو با برند آلپاین عرضه خواهند شد. با این حال، هاچ بک داغ رنو هنوز نمی خواهد صحنه را ترک کند و اخیرا رکورد جدیدی را شکست. نسخه مگان RS Trophy R در حال حاضر سریع ترین خودروی دیفرانسیل جلو در هاکنهایمرینگ است. مردان مجله اسپورت اتو با زمان 1 دقیقه و 59.2 ثانیه رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کردند.

البته خودرویی که رکورد زده کاملا استاندارد نیست زیرا صندلی های عقب آن حذف شده و برای کاهش وزن حدود 130 کیلوگرم به رینگ های جدیدی مجهز شده است. با این حال، زیر کاپوت آن موتور 1.8 لیتری توربوشارژ استاندارد کارخانه قرار دارد که 300 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این هاچ بک فرانسوی داغ روی لاستیک های بریجستون پوتنزا S007 RS قرار گرفته و توسط کریستین گبهارت هدایت می شود. یادآور می‌شویم، مگان RS Trophy R همچنین رکورد سریع‌ترین خودروی دیفرانسیل جلو را در پیست افسانه‌ای نوربرگ رینگ در اختیار دارد و در پیست سوزوکا نیز همین عنوان را کسب کرد.

رنو مگان در پیست رکورد زد / عکس

این رکوردها قطعا نشان می دهد که هاچ بک داغ رنو چقدر توانمند است. اما متأسفانه مگان RS به دلیل معرفی Ultima Limited Edition در ژانویه 2023 به زودی از خط تولید خارج می شود و طبق آخرین اطلاعات، انتظار می رود عرضه این خودرو در بازارهای جهانی اواخر سال جاری میلادی به پایان برسد. . ما نمی دانیم که آیا این هاچ بک داغ فرانسوی جانشین مستقیمی با موتور احتراق داخلی خواهد داشت یا خیر، اما با توجه به حرکت رنو به سمت برقی شدن، شانس این اتفاق کم به نظر می رسد.

منبع: اخبار جدید

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=795

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.