• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
3

رشد ۱۱ هزار و ۷۰۰ واحدی شاخص بورس

  • کد خبر : 39707
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
رشد ۱۱ هزار و ۷۰۰ واحدی شاخص بورس

به گزارش اخبار اقتصادی، بازار سهام در چهارمین روز کاری هفته با وجود اینکه محدودیت دامنه نوسانات ادامه داشت، برخلاف روز گذشته، اکثر سهام با تقاضای قابل توجهی مواجه شدند. در عین حال، تحلیل معاملات دیروز نیز نشان می دهد که پول زیادی از بازار خارج شده است.

بنابراین در پایان جلسه امروز شاخص کل سهام عناوین با افزایش 11700 واحدی به 2 میلیون و 69 هزار دستگاه رسید. همچنین شاخص کل هم وزن با رشد 1150 واحدی به ارتفاع 681 هزار واحدی رسید.

گفتنی است، سه نماد «فملی»، «فولاد» و «شستا» بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «هرمز» و «زاگرس» بیشترین تاثیر را داشتند. در شاخص فرابورس علاوه بر سه نماد «شبندر»، «شپنا» و «شتران» سه نماد پرمعامله در بورس و نمادهای «شفام»، «فنفر» و «هفرین» به ترتیب سه نماد از پرمعامله ترین نمادها در بازار کنونی فرابورس.

لازم به ذکر است ارزش معاملات خرد در بازار فعلی مورخ 18 اردیبهشت 1403، 3.2 میلیارد تومان بوده است. گفتنی است امروز افراد حقیقی حدود 152 میلیارد تومان به بورس تزریق کردند.

در بازار فعلی 305 نماد در محدوده مثبت و 135 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس نیز 277 نماد در محدوده مثبت و 75 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=39707

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.