• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
3

رشد نسبی طلا پیش از انتشار داده‌های مهم اقتصاد آمریکا

  • کد خبر : 42227
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲
رشد نسبی طلا پیش از انتشار داده‌های مهم اقتصاد آمریکا

اکو ایران: قیمت طلا به دلیل خرید پیشگیرانه پس از افت اخیر اندکی افزایش یافته است.

اخبار اقتصادی، قیمت طلا در اوایل معاملات امروز دوشنبه (18 مرداد) در آمریکا به دلیل خرید پیشگیرانه پس از افت اخیر اندکی افزایش یافت. به طور کلی، بازار در اوایل این هفته و پیش از انتشار اطلاعات مهم اقتصادی ایالات متحده در روزهای آینده محتاط است.

به گزارش کیتکو، صبح امروز قیمت نقره نیز اندکی افزایش یافت. قیمت هر اونس طلا برای تحویل در ماه اوت حدود 7 دلار افزایش یافت و به 2388 دلار رسید. قیمت هر اونس نقره برای تحویل در سپتامبر به 10.28 دلار رسید.

داده های مهم اقتصادی این هفته ایالات متحده شامل جلسه کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) است که از سه شنبه شروع می شود و بعد از ظهر چهارشنبه به پایان می رسد، گزارش مشاغل جولای در روز سه شنبه و گزارش ماهانه مشاغل در روز جمعه. تصمیم سیاست پولی بانک انگلستان روز پنجشنبه اتخاذ خواهد شد. نشست دو روزه سیاست پولی بانک مرکزی ژاپن روز چهارشنبه به پایان می رسد. انتظار می رود بانک ژاپن در این هفته نرخ بهره را افزایش دهد.

گزارش ها از آسیا حاکی از آن است که تقاضای مصرف کنندگان برای طلا به دلیل قیمت های خرده فروشی بالاتر و نگرانی ها در مورد رشد اقتصادی چین ضعیف شده است.

شاخص‌های سهام آسیا و اروپا در یک شبه عمدتاً صعودی بودند. شاخص های سهام آمریکا پس از بهبودی پس از افت هفته گذشته خود را برای آغاز معاملات امروز در نیویورک آماده می کنند.

در بازارهای عمده خارجی امروز، شاخص دلار آمریکا تقویت شده است. بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری آمریکا در حال حاضر 165.4 درصد است.

قیمت فعلی طلا

بر اساس اطلاعات سایت اینوستینگ، قیمت فعلی طلا تا ساعت 19:07 به وقت ایران در سطح 2374 دلار در هر اونس بود.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=42227

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.