• امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
0

رشد قیمت بیت کوین در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

  • کد خبر : 45587
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۵:۰۲
رشد قیمت بیت کوین در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

اکوایران: قیمت بیت کوین از ماه سپتامبر به دلیل تسهیل سیاست های پولی بانک های مرکزی و همچنین «تجارت ترامپ» در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزایش چشمگیری داشته است.

اخبار اقتصادی، بیت کوین در هفته گذشته 9 درصد افزایش یافته است که 31 درصد نسبت به پایین ترین سطح ماه سپتامبر خود افزایش یافته است، زیرا بازارها در پیروزی احتمالی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نقش دارند.

به گزارش یورونیوز، این ارز دیجیتال روز دوشنبه به 69 هزار دلار رسید و سپس به 67 هزار دلار سقوط کرد که بالاترین سطح از ماه جولای است. این روند صعودی همزمان با نزدیک شدن بیت کوین به بالاترین حد خود یعنی 73000 دلار اتفاق افتاد.

یکی دیگر از عوامل مهم در افزایش بیت کوین، «تجارت ترامپ» است که سرمایه گذاران معتقدند ترامپ با وعده حمایت از ارزهای دیجیتال، سیاست های مطلوبی برای بازار ارزهای دیجیتال دارد. ترامپ متعهد شده است که رئیس جدید کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) را که طرفدار بیت کوین است، منصوب کند. در نتیجه، صندوق های ETF بیت کوین تا اواسط اکتبر 2.4 میلیارد دلار ورودی داشته اند.

با این حال، مایکل مک کارتی، تحلیلگر بازار هشدار داد که این افزایش ممکن است اغراق آمیز باشد، زیرا ترامپ تاکنون سیاست های خاصی را اعلام نکرده است. اگرچه سیاست های تعرفه ای ترامپ ممکن است فشارهای تورمی ایجاد کند، شرایط اقتصادی جهانی و سیاست های پولی بانک های مرکزی همچنان از روند صعودی بیت کوین حمایت می کند.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز سه شنبه (1 نوامبر) بین 66609 تا 67786 دلار بود. این ارز دیجیتال در ساعت 22:15 به وقت ایران با قیمت 67376 دلار معامله شد. تغییرات قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته منفی بوده و این ارز دیجیتال با افت حدود 160 دلاری مواجه شده است.

ارزش معاملاتی بزرگترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 11.33 میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل حدود 1 درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از 2607 دلار به 2671 دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال در ساعت ۲۲:۱۷ به وقت ایران به قیمت ۲۶۲۸ دلار معامله شد. تغییرات قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته منفی بوده و این ارز دیجیتال با افت حدود 40 دلاری مواجه شده است.

ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در 24 ساعت گذشته 75.15 میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل حدود 1 درصد افزایش یافته است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=45587

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.