• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
1

راهنمای خرید شمع موتور

  • کد خبر : 41166
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷
راهنمای خرید شمع موتور

خرید شمع موتور

خرید شمع موتور با کیفیت، تاثیر قابل توجهی در عملکرد بهینه خودرو داشته و کارایی و عملکرد صحیح آن را افزایش می‌دهد. افرادی که تمایل به خرید این قطعه مهم دارند می‌خواهند آن را از برندهای شناخته شده موجود در بازار خریداری کنند تا از کیفیت و کارایی آن اطمینان خاطر کافی داشته باشند.

در این مطلب به معرفی چند برند پرفروش شمع موتور خواهیم پرداخت و پیش از آن به این پرسش پاسخ خواهیم داد که شمع موتور چیست. پس اگر شما هم به دنبال خرید محصول با کیفیت بالا هستید با ما همراه باشید.

اگر قصد خرید شمع موتور خودرو متناسب با اتومبیل شخصی خود را دارید با ما همراه باشید.

شمع موتور چیست؟

شمع یکی از مهمترین قطعات موجود در ساختار خودروها است که وظیفه دارد جرقه زنی کرده و خودرو را روشن نماید و یکی از مهمترین قطعات در خودروهای سوختی محسوب می‌شود. بدون این قطعه و عملکرد صحیح آن خودرو حرکت نمی‌کند. شمع از الکترود، عایق چینی، واشر و….. به وجود آمده است.

شرکت شجاع پارت نمایندگی خرید لوازم خودرو در شهر تهران است که شما می توانید تجهیزات متناسب با خودرو خود و همچنین خرید شمع موتور متناسب با خودروی خود را از شجاع پارت انجام دهید.

شمع اکیوم Eyquem

بسیاری از افراد تمایل به خرید شمع موتور اکیوم دارند. چراکه این برند صاحب نام فرانسوی تجربه بسیار بالایی در زمینه ساخت قطعات خودرو و شمع‌های موتور داشته و این محصولات را با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بالا طراحی و تولید می‌کند.

با خرید شمع موتور اکیوم و استفاده از آن می‌توانید مصرف سوخت خود را کاهش داده و شاهد عملکرد صحیح موتور باشید.

شمع ان جی کا NGK

شمع‌های موتور ساخته شده توسط برند ان جی کا نیز محبوب بوده و فروش بالایی را به خود اختصاص داده‌اند. برند ان جی کا در واقع یک مجموعه ژاپنی محسوب می‌شود که در سال ۱۹۳۶ تاسیس و راه اندازی شد و محصولات مرغوب و با کیفیتی را روانه بازار مصرف نمود. شما می توانید شمع موتور NGK را از شجاع پارت با ضمانت تحویل کالا اصل و گارانتی خریداری کنید.

شمع بوش Bosch

خرید شمع موتور بوش نیز یکی از بهترین اقدامات برای حفظ عملکرد صحیح موتور خودروی شما است. چراکه شرکت تولید کننده این محصول یک برند صاحب نام آلمانی بوده و سابقه درخشانی در طراحی و تولید انواع قطعات برقی و غیر برقی برای خودروهای مختلف دارد.

محصولات این برند به دلیل کیفیت بسیار بالا فروش قابل توجهی را به خود اختصاص داده‌اند.

شمع دنسو Denso

شمع‌های دنسو توسط یک شرکت ژاپنی طراحی و تولید شده‌اند. مجموعه‌ای که در حوزه طراحی و تولید قطعات برقی خودروها فعالیت دارد و یکی از زیر مجموعه‌های شرکت تویوتا ژاپن محسوب می‌شود.

شمع نور Noor

شمع‌های موتور نور ساخت کشور ایران هستند. این محصولات مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده‌اند و به دلیل برخورداری از کیفیت بالا و کارایی کافی، توانسته‌اند توجه مشتریان را به خود جلب نمایند. محصولات این برند تحت لیسانس بوش آلمان طراحی و تولید می‌شوند.

شمع هلا Hella

شمع‌های هلا توسط یک شرکت آلمانی ساخته شده‌اند. شرکتی که در حال حاضر در بیش از ۳۵ کشور جهان شعبه داشته و فعالیت‌ های تجاری انجام می‌دهد. حوزه اصلی فعالیت این شرکت طراحی و تولید انواع چراغ‌ها و قطعات برقی برای خودروهای مختلف بوده و محصولات آن تنوع بسیار بالایی دارند.

نتیجه‌گیری

خرید شمع موتور نیز مانند دیگر خریدهایی که انجام می‌دهید با دغدغه‌های خاص خود همراهی می‌کند. یکی از مهم‌ترین این دغدغه‌ها پیدا کردن برند سازنده معتبر و با تجربه است که این محصولات را با کیفیت بسیار بالایی طراحی کند و با کارایی قابل توجه در اختیار متقاضیان قرار دهد.

در حال حاضر برندهای مختلفی در بازار فعال هستند و انواع مختلف لوازم یدکی و برقی برای خودروها را طراحی و تولید می‌کنند. در این مطلب به برخی از مهمترین این برندها برای خرید شمع موتور اشاره کردیم.

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=41166

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.