به گزارش اخبار اقتصادی، در بازار امروز سه شنبه 7 شهریورماه قیمت دلار در تهران نسبت به روز گذشته نوسان محدودی را ثبت کرد. اسکناس آمریکا امروز با قیمت 49 هزار و 400 تومان و اواسط بعدازظهر در محدوده 49 هزار و 370 تومان به فروش رسید. البته دلار فردا در زمان نگارش این مطلب در حدود 49 هزار و 600 تومان معامله می شد.

در هرات نرخ دلار در ابتدای معاملات نقدی امروز 49 هزار و 300 تومان بود و تا ظهر در همین محدوده باقی ماند. این قیمت نسبت به روز گذشته رنج می برد.

امروز غیر از هرات، بازار درهم هم چیز خاصی نبود. نرخ حواله درهم امروز نسبت به دیروز ثابت ماند و حدود 13 هزار و 610 تومبا فروخته شد.

برخی معامله گران می گویند که خبر مبادله زندانیان از قبل در بازار پیش بینی شده بود و به همین دلیل قیمت دلار کاهش نیافت. به گفته آنها، کاهش قیمت دلار نیاز به سوخت جدیدی دارد و در صورت ادامه این توافقات بین ایران و آمریکا در آینده، کاهش قیمت دلار بیش از پیش آغاز خواهد شد.

تجار فنی حمایت مهم دلار هرات را 49200 تومان می دانند; در صورت از دست رفتن فشار فروش در بازار افزایش می یابد و احتمال ورود دلار به کانال 48 هزار تومانی وجود دارد. اما اگر قیمت دلار در روزهای آینده بالاتر از این خط حمایتی باقی بماند، می توان گفت که قیمت دلار در این مناطق ثبت شده و حمایت قوی از آنها ساخته است. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، قیمت دلار ممکن است کم کم به رشد خود ادامه دهد.

بدون در نظر گرفتن بازار دلار، قیمت طلا امروز نوسان محدودی را ثبت کرد و حدود 2 میلیون و 333 هزار و 600 تومان فروخته شد.

قیمت سکه امامی امروز به روند نزولی روز گذشته ادامه داد و با افت نزدیک به 100 هزار تومانی به خط مقاومت 27 هزار و 800 تومان رسید.