• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
6

دستگیری متهم ارزی بعد از 5 سال

  • کد خبر : 31662
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
دستگیری متهم ارزی بعد از 5 سال

اجرای احکام تعزیرات حکومتی استان تهران پس از پنج سال امتناع از پرداخت جریمه، دستور بازداشت متهم اراضی واردات مواد شیمیایی را صادر کرد.

اخبار اقتصادی؛ شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از دستور دستگیری یک مظنون ارزی پس از پنج سال خبر داد.

محسنی در این خصوص گفت: «تحریم حکومتی» پس از پنج سال رصد و اجرای 15 پرونده ارزی و بر اساس ماده 23 آیین نامه این سازمان، متهمان این پرونده ها را دستگیر کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی بیان کرد: این فرد طبق بررسی های دستگاه های بازپرسی در 15 نوبت هفت میلیون و 470 هزار یورو در ازای واردات فرآورده های شیمیایی مجاز دریافت کرده اما به تعهدات خود عمل نکرده است. . .

محسنی تاکید کرد: احکام بدوی و تجدیدنظر این پرونده ها در سال 1396 قطعی شد، در نهایت شعبه تجدیدنظر متهم را به استرداد هفت میلیون و 470 هزار یورو معادل ارز دریافتی به بانک شاکی محکوم و به 10 سال و 6 ماه حبس محکوم کرد. . تعلیق کارت بازرگانی اما متهم از بازگرداندن سکه های دریافتی خودداری و متواری شد.

به گفته مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، بانک ملت در سال 1396 در 15 شکایت موضوع دریافت ارز توسط این فرد را مطرح کرده و میزان ارز دریافتی این متهم در هر بار 500 هزار یورو بوده است. و علیرغم توافق ظرف مدت 6 ماه نسبت به واردات کالا و مدارک به بانک تحویل نشده است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=31662

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.