• امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
8

خریداران ارز غیب شدند!

  • کد خبر : 2183
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
خریداران ارز غیب شدند!

به گزارش اخبار اقتصادی

توکلی در یک برنامه تلویزیونی افزود: روز پنجشنبه 212 میلیون و 300 هزار یورو در بازار نیما داشتیم که فقط 45 میلیون و 400 هزار یورو درخواست شد و معامله انجام شد.

وی افزود: اما در تالار حواله مرکز مبادلات طلا و ارز ایران 240 میلیون و 300 هزار یورو عرضه شد اما تنها 30 میلیون مشتری معامله شد.

مدیر تالار خدمات ارزی مرکز مبادلات طلا و ارز گفت: در بخش خدمات همانطور که قول داده بودیم هرکسی که برای مسائل ارتباطی بین المللی خود نیاز به ارز دارد برای سفر یا سایر هزینه های مشخص شده آمار و تایید شده است. . هنوز هم لطف خداست که توانستیم به این نیاز پاسخ دهیم.

آقای توکلی ادامه داد: روز چهارشنبه 19 اسفندماه به 1039 مراجعه کننده به شعب اصلی بانک ملی 519 هزار دلار ارز تخصیص دادیم و روز پنجشنبه 20 اسفندماه همکارانم در بانک ملی توانستند 642 هزار دلار ارز به شعب بانک ملی اختصاص دهند. 1291 نفر

وی افزود: حدود 44 هزار دلار مشتری داشتیم که برای ارز دانشجویی و سایر هزینه ها به شعب بانک ملی ما مراجعه کردند.

مدیر تالار خدمات ارزی مرکز مبادلات ارزی و طلا گفت: متقاضیان خرید ارز برای ارز مسافری می توانند با مراجعه به کلیه شعب ارزی بانک ملی ایران و پرداخت ریالی و تحویل فیش به گیت فرودگاه و دریافت ارز. اما برای مقاصد دیگر تنها 70 شعبه ارزی منتخب وجود دارد که نام آنها در سایت بانک ملی ایران درج شده و می توانند برای دریافت ارز به آنها مراجعه کنند.

منبع: اخبار جدید

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=2183

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.