به گزارش اخبار اقتصادی، یک حساب کاربری در رویدادی که بحث های جدیدی را درباره هویت خالق بیت کوین آغاز کرده است.

به گزارش فوربس، این حساب کاربری در توییت خود گفت: “در ماه های آینده چندین جنبه را بررسی خواهیم کرد که به صراحت در برگه های سفید ذکر نشده است. برخی از این ایده ها در سال های اولیه بررسی شدند؛ اکنون زمان توضیح است. این ایده ها”

وایت پیپر یک گزارش یا راهنمای معتبر برای کمک به خوانندگان برای درک بهتر موضوع است و ساتوشی ناکاموتو مدت کوتاهی پس از انتشار وایت پیپر بیت کوین در سال 2008 ناپدید شد. از آن زمان، هویت خالق بیت کوین به افراد زیادی نسبت داده شده است، اما در میان آنها، “کریگ استیون رایت” دانشمند کامپیوتر و کارآفرین استرالیایی که خود را به عنوان شخص واقعی پشت نام مستعار ساتوشی ناکاموتو معرفی می کند، محتمل ترین آنهاست. شخص در میان دیگران خواستگاران ایجاد بیت کوین شناخته شده اند. با این حال، اخیراً محتوای ایمیلی فاش شده است که نشان می دهد کالوین آیر، یکی از بزرگترین حامیان کریگ استیون رایت و شرکتش، معتقد است که استیون خالق بیت کوین نیست.

از سوی دیگر، کاربران استیون رایت.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین از 27000 دلار و 242 سنت تا 27000 دلار و 638 سنت در روز چهارشنبه (12 اکتبر) متغیر بود. این ارز دیجیتال در ساعات پایانی روز چهارشنبه بیش از 27000 دلار و 500 سنت معامله شد. همچنین تغییرات قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت این ارز دیجیتال بیش از 90 دلار افزایش یافته است. حجم تراکنش بیت کوین در 24 ساعت گذشته 10 میلیارد و 49 میلیون دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته 56.5 درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از 1630 دلار به 1657 دلار در نوسان بود. تغییرات قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت این ارز دیجیتال حدود 10 دلار کاهش یافته است. حجم تراکنش های اتریوم در 24 ساعت گذشته 4 میلیارد و 89 میلیون دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته 2.94 درصد افزایش یافته است.