• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4

حضور بزرگترین بانک روسیه در تهران

  • کد خبر : 42159
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
حضور بزرگترین بانک روسیه در تهران

به گزارش اخبار اقتصادی، حضور بزرگترین بانک روسیه در این رویداد مالی قطعی شده است و بانک وی تی بی اولین بانک روسی است که دارای نمایندگی در تهران و مدیران ارشد آن برای شناسایی و همکاری با صاحبان صنایع بورسی و در این مراسم که از 19 تا 22 مردادماه برگزار می شود، بانک ها و شرکت های بیمه تجاری این کشور حضور خواهند داشت.

ایلنا در خبری نوشت: بانک VTB با ارزش دارایی 290 میلیارد دلار در سال 2022 به عنوان دومین بانک بزرگ روسیه شناخته می شود و در مقایسه ارزش دارایی تمامی بانک های ایرانی در سال 1402 تقریباً 265 میلیارد دلار بوده است. دارایی VTB به تنهایی حدود 10 درصد بیشتر از ارزش کل سیستم بانکی ایران است.

این بانک در ماه های اخیر روابط واسطه گری با بانک های ایرانی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را توسعه داده و در حال حاضر آمادگی انجام عملیات و خدمات بانکی را دارد.

این بانک با داشتن 22 بانک مستقل و 4 شعبه در خارج از روسیه آماده ارائه خدمات در کشورهای مستقل مشترک المنافع، آفریقا، آمریکای لاتین و آسیا می باشد و شعب در شانگهای و دهلی نو از مهمترین شعب بانک وی تی بی هستند. با استفاده از تسهیلات این بانک به ویژه در زمینه کالا، می توانید از خدمات بانکی مانند اعتبار اسنادی (LC) و ضمانت نامه بانکی (BG) و سایر روش های پرداخت مانند CAD بهره مند شوید.

ماموریت دفتر این بانک در تهران این است که به عنوان واسطه بانکی بانک های ایرانی به سیستم بانکی روسیه از طریق بانک VTB و بالعکس، تجار ایرانی و روسی را از همکاری و گسترش فعالیت های اقتصادی فیمابین اطمینان بخشد. از جمله این ماموریت ها امکان تسویه حساب می باشد. خدمات بازرگانی با سرعت و امنیت بالا.

نماینده بانک VTB تنها نقش رابط بانکی و پیک را ایفا می کند که باعث بهبود خدمات به مشتریان تجاری و بانکی طرفین می شود. همچنین دفتر نمایندگی بانک وی تی بی با بخش دولتی و خصوصی برای شناسایی فرصت های سرمایه گذاری و اعتبار تجاری در ایران و روسیه برای گسترش همکاری های دو کشور همکاری می کند.

منبع رکنا

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=42159

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.