• امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
9

حباب سکه تخلیه شد؟

  • کد خبر : 24528
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۳۷
حباب سکه تخلیه شد؟

نایب رئیس سابق اتحادیه طلا معتقد است: با توجه به وضعیت بازار سکه و طلا و ثبات حاکم بر آن، با توجه به شرایط خوب اقتصادی و حداقل نوسانات بازار ارز، باید این روند ادامه یابد. در طول هفته آینده علاوه بر این کاهش حباب سکه با وجود رشد قیمت آن، تعادل بین عرضه و تقاضا و آرامش بازار را نشان می دهد.

به گزارش اختاز آنلاین به نقل از ایسنا، محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار داخلی سکه و طلا در هفته گذشته اظهار کرد: اکنون می توان گفت وارد سومین ماهی شده ایم که طلا، سکه و ارز در آن نوسان داشتند. مقدار زیادی اندک و بازار ثابت ماند. البته نوسانات معمول قیمت جهانی طلا را داشتیم، اما تثبیت نرخ ارز و نوسانات پایین آن به آرامش و ثبات بازار ارز و طلا کمک زیادی کرده است. در این مدت نرخ ارز در محدوده 49 هزار تومان و قیمت جهانی هر اونس بین سال های 1910 تا 1940 در نوسان بود، بنابراین نوسان عادی در بازارها وجود داشت.

نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: قیمت هر اونس طلا در هفته گذشته تحت تاثیر مشکلات اقتصادی جهانی ۲۹ دلار افزایش یافت و دیروز (پنجشنبه) در آخرین معاملات قیمت یک اونس بود. طلا به 1944 دلار رسید. سایر فلزات گرانبها مانند نقره، پلاتین و پالادیوم نیز در این هفته افزایش قیمت داشتند.

منبع اقتصاد آنلاین

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=24528

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.