• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
8

تفاوت بزرگ بوگاتی با دیگر ماشین‌ها

  • کد خبر : 2307
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
تفاوت بزرگ بوگاتی با دیگر ماشین‌ها

به گزارش اخبار اقتصادی

یک مترولوژیست یا مترولوژیست از اندازه گیری های دقیق استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که یک فرآیند یا محصول با بالاترین استانداردها مطابقت دارد و بوگاتی از گرگور هالر مهر کمک می گیرد. او مسئول اندازه گیری و تجزیه و تحلیل تمام قطعات برای اطمینان از نصب دقیق آنها است.

هالر مهر توضیح می دهد: «من باید دلیل این را پیدا می کردم که فاصله بین دو قسمت تنها یک میلی متر بیشتر از مقدار مشخص شده است. زیرا این می تواند منجر به صداهای ناخواسته در سرعت های بالا توسط سوپراسپرت های ما شود.”

متخصص مترولوژی بوگاتی از ترکیب ابزارهای دستی و اسکنرهای سه بعدی با دقت 0.005 میلی متر استفاده می کند. اگر او بخشی را پیدا کند که مکان آن با مقادیر تعریف شده توسط بوگاتی مطابقت ندارد، وظیفه او بررسی علت اصلی است. سپس او یافته های خود را با مهندسان بوگاتی برای تعویض یا جابجایی قطعه در میان می گذارد.

هالر مهر، کارشناس مترولوژی بوگاتی ادامه می دهد: «با این حال، اندازه گیری قطعات مختلف و انحرافات آنها تنها بخشی از کار من است. بخش دیگری از کار من تجزیه و تحلیل داده ها برای اطمینان از بهبود مستمر استانداردهای کیفیت و اطمینان از عالی بودن سوپراسپرت های ما است.

این خودروساز می گوید که به همان میزان توجه به جزئیات و بازرسی دقیق را برای همه مدل های خود اعمال می کند، صرف نظر از اینکه این خودرو یک بوگاتی شیرون معمولی است یا یک نسخه محدود مانند بوگاتی Chentodiechi یا Tec La Vicher Noir. در واقع بوگانی به ازای هر دلاری که برای خودروی خود می گیرند، بهترین خودروها را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

منبع: اخبار جدید

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=2307

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.