به گزارش اخبار اقتصادی، صنایع چوب کاسپین خزر با ارزش بازار 1.4 میلیارد تومان در بازار اول سهام دارد. سپاه کادت نظامی ایران معامله می شود. این شرکت در چهار ماهه نخست سال جاری با ثبت 199 میلیارد تومان سود عملیاتی موفق به افزایش 45 درصدی فروش خود نسبت به ماه مشابه سال قبل شده است.

فروش ماهانه محصولات چخزر در سال گذشته که در صنایع چوبی به همراه دو نماد چافیبر و چنوپا طبقه بندی می شوند. ماهانه رشد داشته و در دی ماه به بالاترین رقم خود یعنی 48 میلیارد تومان رسیده است.

افزایش 47 درصدی سودآوری چخزار

چخزار در اردیبهشت ماه با ثبت فروش 64 میلیارد تومانی رکورد فروش خود را شکست. فروش چخزر در خرداد ماه امسال نیز با 53 میلیارد تومان بالاتر از هر ماه سال قبل بود.

رشد فروش ماهانه چه خزر در بهار امسال نسبت به بهار سال گذشته نزدیک به 50 درصد بوده که با توجه به افزایش 3 حاشیه سود فصلی این شرکت؛ افزایش سود عملیاتی این شرکت بیشتر از افزایش قیمت تمام شده آن در بهار امسال بوده است.

محدودیت برق باعث شد حلقه پلیمری تمام شود

چخزار در بهار امسال حاشیه سود ناخالص 24 درصد و حاشیه سود خالص 18 درصد داشت. در حالی که حاشیه سود ناخالص برای این اقامتگاه 10 درصد و حاشیه سود خالص 7 درصد در تابستان سال قبل بود. شرکت صنعت چوب کاسپین کاسپین در بهار امسال با 47 درصد افزایش نسبت به سود خالص بهار سال گذشته، 28.4 میلیارد تومان سود خالص فصلی شناسایی کرد.

IMG_20230812_033404_299چرا بورس در سال 1999 به جوش آمد؟