• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
12

تابلوی بورس، خودروباران می‌شود؛ پنج شرط خرید پژو ۲۰۷

  • کد خبر : 948
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴
تابلوی بورس، خودروباران می‌شود؛ پنج شرط خرید پژو ۲۰۷

به گزارش اخبار اقتصادی

فروش خودروهای ایرانی در بورس از اسفند 1300 آغاز شد.

از این رو، خودروهای ایران در روز دوم اسفند ماه سال جاری با عرضه پژو 207 با گیربکس دستی، اولین دور فروش اسفندماه محصولات خود را از طریق بورس کالا آغاز می کنند.

قیمت پایه اولیه این خودروی هاچ بک (بدون صندوق عقب) 185 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است، بنابراین پژو 207 با گیربکس دستی را می توان ارزان ترین محصول این خودروساز دانست که در فروش پایانی این خودرو موجود است. خودروساز از طریق بورس متقاضیان قرار خواهند گرفت.

پیش از این فروش دوچرخه های جاده مخصوص تارا با گیربکس دستی در هفته آخر بهمن ماه 1401 را در دستور کار خود داشتند که قیمت پایه اولیه این خودرو 256 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شد.

البته ایران خودرو در آخرین ماه سال جاری فروش دنا با گیربکس دستی و دنا با گیربکس اتوماتیک، تارا با گیربکس اتوماتیک، پژو 207 با گیربکس اتوماتیک و اعضای خانواده هایما را در بازار بورس قرار داده است. برنامه

فراموش نکنیم که در آخرین ماه از فصل زمستان امسال، ایران خودرو برای فروش محصولات جدید خود نیز آگهی فروش صادر خواهد کرد. طبق برنامه ریزی مدیران ارشد این شرکت خودروسازی، پژو 207 تیپ 5 قرار است پس از پژو 207 با گیربکس دستی وارد بازار بورس شود.

پژو 207 تیپ 5 در واقع ترکیبی از اتاق و شاسی پژو 207 است که با تریم داخلی پژو 206 تکمیل شده و قرار است به زودی به بازار عرضه شود. ایران خودرو قصد دارد 3500 دستگاه از این محصول جدید را از طریق بورس کالا به فروش برساند.

از آنجایی که قیمت پایه اولیه این محصول عجیب مشخص نیست، این احتمال وجود دارد که قیمت پایه اعلام شده برای آن از پژو 207 گیربکس دستی پیشی بگیرد.

فروش این خودرو نیز برای هفته اول اسفند ماه سال جاری در نظر گرفته شده است، بنابراین پس از نهایی شدن فروش پژو 207 با گیربکس دستی در روز سه شنبه (دوم اسفند 1401)، خودروهای ایران این محصول را تنها در روز چهارشنبه (سوم) عرضه خواهد کرد. مارس 1401). آنها فرصت جدید خود را خواهند داشت.

این آخرین فروش بورسی ایران خودرو برای هفته اول اسفند ماه سال جاری نیست و این خودروساز قصد دارد علاوه بر پژو 207 با گیربکس دستی و پژو 207، دانا با موتور توربو پلاس و گیربکس دستی را نیز در اختیار خریداران قرار دهد. نوع 5. . تیراژ عرضه پیش بینی شده برای پژو 207 با گیربکس دستی 2000 دستگاه و برای دنا با موتور توربوشارژ و گیربکس دستی 2000 دستگاه است.

از این رو آبی های جاده ای خاص می خواستند در هفته اول اسفندماه امسال با محصولات خودرویی خود بر تابلوی بازار کالا باران ببارند. به نظر می رسد با توجه به فاصله زمانی سه شنبه تا چهارشنبه، عرضه پژو 207 تیپ پنج و دنا پلاس با موتور توربوشارژ و گیربکس دستی به هفته آینده موکول شود.

در این شرایط، مدیران فروش ایران خودرو تنها یک بار در اسفند ماه فروش پژو 207 تیپ پنج و دنا پلاس با موتور توربوشارژ و گیربکس دستی را قرار داده اند. اما فروش پژو 207 با گیربکس دستی هفته آینده ادامه خواهد داشت.

خودروهای ایران در خط هستند

منبع: اخبار جدید

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=948

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.