• امروز : چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 18 September - 2024
2

تأثیر چشمگیر بازار ارزهای دیجیتال بر انتخابات ایالات متحده

  • کد خبر : 43987
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸
تأثیر چشمگیر بازار ارزهای دیجیتال بر انتخابات ایالات متحده

اکوایران: تعداد قابل توجهی از دارندگان ارز دیجیتال در ایالات متحده به موضع نامزدهای ریاست جمهوری در مورد صنعت ارزهای دیجیتال توجه دارند. اتفاقی که می تواند تاثیر زیادی در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا داشته باشد.

اخبار اقتصادی، ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین احتمالاً در انتخابات ریاست جمهوری آینده ایالات متحده نقش خواهند داشت، زیرا تعداد فزاینده ای از سرمایه گذاران ارز دیجیتال در ایالات متحده نگران رویکرد نامزدها به این صنعت هستند.

به گزارش کوین تلگراف، گزارش اخیر صرافی ارزهای دیجیتال Gemini که شامل نتایج نظرسنجی از این صرافی بود، نشان داد که 73 درصد از دارندگان فعلی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده قصد دارند با رأی دادن، مواضع نامزدها را در مورد مقررات ارزهای دیجیتال در نظر بگیرند. علاوه بر این، 37 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که موضع یک نامزد در مورد ارزهای دیجیتال تأثیر قابل توجهی بر رای آنها خواهد داشت.

نگرانی ها در مورد عدم قطعیت های نظارتی نیز به یک مانع بزرگ برای بسیاری از آمریکایی های علاقه مند به ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. 38 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که نگرانی های نظارتی مانعی برای ورود آنها به بازار ارزهای دیجیتال است که از 28 درصد در سال 2022 افزایش یافته است.

علی‌رغم این نگرانی‌ها، مالکیت ارزهای دیجیتال در ایالات متحده اندکی افزایش یافته است: ۲۱ درصد از پاسخ‌دهندگان اکنون صاحب ارزهای دیجیتال هستند، از ۲۰ درصد در سال ۲۰۲۲. علاوه بر این، مالکیت ارز دیجیتال قبلی از ۵ درصد در سال ۲۰۲۲ به ۱۴ درصد در سال ۲۰۲۴ افزایش یافته است.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز سه شنبه (۲۰ سپتامبر) از ۵۶۴۱۵ دلار تا ۵۷۴۰۵ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال در ساعت 21:45 به وقت ایران با قیمت 57345 دلار معامله شد. تغییر قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن بیش از 800 دلار افزایش یافته است.

ارزش تراکنش های بزرگترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 28.31 میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل 1 درصد کاهش داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۳۲۳ دلار به ۲۳۶۹ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال در ساعت 21:45 به وقت ایران به قیمت 2354 دلار معامله شد. ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار در 24 ساعت گذشته 25.13 میلیارد دلار بوده است و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل تقریباً 4 درصد کاهش یافته است.

منبع اکو ایران

لینک کوتاه : https://akhbareghtesadi.com/?p=43987

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.